هزینه های سفر کردن با توجه به رخدادهای سال های گذشته بسیار بالا رفته است و همین موضوع باعث شده تا افرادی که اهل مسافرت هستند، این تفریح لذتبخش را از سبد خود حذف و یا کم کنند. در این راستا، با توجه به جلسه جمعی از فعال ترین آژانس های مسافرتی کشور با مدیر کل بانک گردشگری، که مجموعه آرند گشت امرداد نیز در آن حضور داشتند، و توافق مدیر عامل این مجموعه با بانک گردشکری (شعبه بلوار فردوس)، قرار بر این شد تا از این پس کلیه قراردادهای داخلی و خارجی تا سقف 50 میلیون تومان، مشمول وام از بانک گردشگری شعبه بلوار فردوس شوند.


مراحل دریافت وام (تور اقساطی):
در مرحله نخست، همسفران گرامی برای بستن قرارداد تور مورد نظر خود به دفتر امردادتور مراجعه نموده و حداقل 50% از مبلغ کل تور را، واریز می نمایند. سپس بایستی با در دست داشتن قرارداد به همراه معرفی نامه به شعبه بانک گردشگری مربوطه برای دریافت وام، مراجعه کنند. همسفران پس از ارائه مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی با کد رهگیری)، مدارک محل سکونت (اجاره نامه) و مدارک شغلی خود به بانک، در همان روز اعتبارسنجی شده و بر مبنای مبلغ قرارداد تعداد ضامنین مشخص می گردد.

در نهایت با توجه به مدارک، کل مبلغ قرارداد تور اقساطی به صورت اعتباری در حساب امردادتور قرار می گیرد و مبلغ 50% پیش پرداخت قرارداد، پس از دریافت وام از بانک به مسافر برگشت داده شده و همسفران با توجه به جدول زیر تور خود را به صورت اقساطی طی ماه های مشخص به بانک پرداخت می نمایند.
فرآیند دریافت وام برای تور اقساطی امردادتور کمتر از ده روز کاری خواهد بود.

مدت زمان بازپرداخت و مبلغ هر قسط به شرح ذیل می باشد: