تفلیس گرجستان، بزرگترین شهر و پایتخت این کشور بوده که به شهر کلیساها معروف شده است. تفلیس در سالهای اخیر محبوبیت خاصی در بین گردشگران ایرانی پیدا کرده و هر ساله بخصوص در فصل بهار و تابستان که آب و هوایی مطبوع و دلپذیر دارد، مملو از گروه های مختلف گردشگران می شود. جالب است بدانید که مردم تفلیس، مردمی مهمان نواز و خونگرم هستند و در برخورد با گردشگران خارجی، به آغوشی باز از آنها استقبال می کنند. تفلیس دارای جاذبه های تاریخی بسیاری است که قدمت بیشتر آنها به قرون وسطی باز می گردد. در بین همه ی جاذبه های تاریخی تفلیس، کلیساهای متعدد تفلیس بسیار دیدنی و جذاب هستند. علاوه بر این، تفلیس دارای تنوع بی نظیری از هتل ها بوده که دست گردشگران و مسافران را برای هر نوع انتخابی در سفر با تور تفلیس باز می گذارد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس گرجستان از دیدگاه گردشگران را به شما معرفی کنیم. پس همراه امردادتور باشید.

همواره می توانید با کلیک بر روی لینک " تور تفلیس " از شرایط سفر به این شهر زیبا مطلع شوید.


1) هتل رادیسون بلو ایوِریا (Radisson Blu Iveria Hotel)

هتل رادیسون بلو ایوِریا یکی از مشهورترین هتل‌های 5 ستاره شهر تفلیس با 249 باب اتاق است. این هتل یکی از مدرنترین هتل های 5 ستاره تفلیس بوده که طراحی زیبا و مدرنی دارد و بهترین خدمات ممکن را در محیطی سرشار از آرامش و امنیت برای مسافران خود مهیا کرده است. یکی از بارزترین خصوصیات این هتل 5 ستاره، پنجره های بزرگ و نورگیر آن است که در طول روز با حرکت خورشید، فضایی درخشان و زیبا را در هتل رقم می زند. پرنسل این هتل به خوبی آموزش دیده اند و با آغوش باز پذیرای مسافران هستند. اتاق های هتل رادیسون بلو ایوِریا، به به روزترین امکانات تجهیز شده اند تا اقامتی به یادماندنی در شهر زیبای تفلیس داشته باشید. مسافران این هتل در هر موقع از شبانه روز، می‌توانند از دیدن منظره پاناروما از شهر و رود زیبایی که از آن می‌گذرد لذت ببرند. یکی از مهمترین بخش های هر هتل، رستوران آن است. رستوران هتل رادیسون بلو ایوِریا انواع غذاهای آسیایی و اروپایی را برای مهمانان خود سرو می‌کند و می توانید با سلیقه خودتان، متفاوت ترین غذاها را انتخاب نمایید. امکانات هتل هتل رادیسون بلو ایوِریا شامل اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، پارکینگ، مرکز اسپا و سلامت، استخر کودکان، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، تراس، کلاس‌های تناسب اندام و یوگا، ماساژ، خدمات آرایشی، حمام، جکوزی، سولاریوم، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کلاب کودکان، کازینو، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خود پرداز، نگهداری کودک، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، خدمات روزانه، کارمندان چند زبانه (روسی، گرجی، ایتالیایی، انگلیسی، آلمانی) است.

موقعیت هتل:

5 دقیقه فاصله تا ایستگاه مترو روستاولی به صورت پیاده
430 متر فاصله تا تئاتر اپرا و باله تفلیس
1.4 کیلومتر فاصله تا سالن شهر تفلیس، میدان آزادی و موزه هنر گرجستان
15 کیلومتر فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس

2) هتل بیلتمور تفلیس (The Biltmore Hotel Tbilisi)

هتل بیلتمور تفلیس از دیگر هتل های 5 ستاره شناخته شده و محبوب در بین گردشگران بوده که دارای 214 باب اتاق است. این هتل که در قلب تاریخی و فرهنگی شهر تفلیس قرار گرفته از مزیت نزدیکی به بسیاری از جاذبه های تاریخی و فرهنگی تفلیس برخوردار است. با اقامت در این هتل لوکس و زیبا، اقامتی به یادماندنی را در شهر تفلیس خواهید داشت. همانند بسیاری از هتل های بلند مرتبه، چشم انداز شهر تفلیس خصوصاً در شب از پنجره اتاق های هتل بیلتمور تفلیس دیدنی و شگفت انگیز است. مرکز اسپا و ماساژ این هتل یک انتخاب عالی برای برطرف کردن خستگی و به‌دست آوردن انرژی و حس شادابی است. این بخش با کادری حرفه‌ای و با امکانات مختلف نظیر ماساژ، آبگرم و فضایی خوش‌بو و آرامش‌بخش از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. امکانات هتل بیلتمور تفلیس شامل اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، پارکینگ، اتاق خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، استخر کودکان، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، تراس، ماساژ، خدمات آرایشی، حمام، جکوزی، سولاریوم، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خود پرداز، نگهداری کودک، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، خدمات روزانه، کارمندان چند زبانه (روسی، گرجی، انگلیسی) است.

موقعیت هتل:

300 متر فاصله تا تئاتر اپرا و باله تفلیس
400 متر فاصله تا تئاتر روستاولی تفلیس
1 کیلومتر فاصله تا میدان آزادی تفلیس
14.5 کیلومتر فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس

3) هتل هتلز اند پریفرنس هوالینگ تفلیس (Hotels & Preference Hualing Tbilisi)

هتل هتلز اند پریفرنس هوالینگ تفلیس جزء مشهورتین هتل های 5 ستاره این شهر است. این هتل که در منطقه جدید شهری تفلیس قرار دارد، معماری متفاوت و شاهانه داشته و با داشتن 246 باب اتاق، و منظره ای تپه های دیدنی و سرسبز تفلیس، آماده پذیرایی از مهمانان خود است. اتاق های این هتل، ابعاد مختلفی داشته و به روزترین خدمات و امکانات در اتاق ها به مسافران ارائه می شود. تفریحات متنوعی برای اوقات فراغت مهمانان در هتل در نظر گرفته شده است، که با شرکت کردن در آن‌ها علاوه بر اینکه اوقات فراغت پر انرژی خواهند داشت با افراد جدیدی که مهمان این هتل هستند نیز آشنا خواهند شد. امکانات هتل هتلز اند پریفرنس هوالینگ تفلیس شامل اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، پارکینگ، اتاق خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، استخر کودکان، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، تراس، ماساژ، خدمات آرایشی، حمام، جکوزی، سولاریوم، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دارت، بیلیارد، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق وی آی پی، دستگاه خود پرداز، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، خدمات روزانه، کارمندان چند زبانه (چینی، اوکراینی، روسی، گرجی، انگلیسی، فرانسوی) است.

موقعیت هتل:

7 دقیقه فاصله با خودرو تا ایستگاه مترو وارکِتِلی
5 دقیقه فاصله با خودرو تا مرکز خرید ایست پوینتس تفلیس
15 دقیقه فاصله با خودرو تا کلیسای سنت ترینیتی
9 کیومتر فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس

4) هتل تفلیس ماریوت (Tbilisi Marriott Hotel)

هتل هتل تفلیس ماریوت را می توان یکی از هتل های مجلل، لوکس و شیک 5 ستاره تفلیس نامید. با قدم گذاشتن در لابی هتل تفلیس ماریوت که با مجسمه ها و دیواره های چوبی و لوسترهای بزرگ مزین شده اند، به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد. همچنین 127 باب اتاق این هتل با وسایل چوبی شیک تزئین شده اند. امکانات هتل تفلیس ماریوت شامل اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، پارکینگ، اتاق خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، تراس، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق وی آی پی، دستگاه خود پرداز، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، خدمات روزانه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی).

موقعیت هتل:

600 متر فاصله تا پارلمان گرجستان
5 دقیقه فاصله تا اپرا تفلیس و موزه هنرهای تفلیس به صورت پیاده
14 کیلومتر فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس
900 متر فاصله تا تئاتر روستاولی

5) هتل ایوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi)

هتل ایوتا تفلیس یکی از برترین هتل های 5 ستاره تفلیس است که محبوبیت خاصی بین گرشگران داشته و دارای 90 باب اتاق است. برخورد گرم و صمیمانه کارمندان آموزش دیده ی هتل در کنار معماری و فضای زیبای هتل باعث شده تا بسیاری از مسافران تور تفلیس، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. رستوران هتل، زیبا و با گل‌های سبز و با نشاط دکور شده است و محیط فرح‌بخشی را ایجاد کرده است. صبحانه با محصولات تازه و با کیفیت بالا برای مهمانان تهیه می‌شود. امکانات هتل ایوتا تفلیس عبارتند از: اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، پارکینگ، اتاق خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، روزنامه، خدمات روزانه، کارمندان چند زبانه (روسی، گرجی، انگلیسی).

موقعیت هتل:

1 کیلومتر فاصله تا تئاتر روستاولی
1.2 کیلومتر فاصله تا سالن اپرا و باله تفلیس
14 کیومتر فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس
1.4 کیلومتر فاصله تا کلیسای سامبا تفلیس


منبع: Booking.com


در پایان با نظرات ارزشمند خود در رابطه با این مقاله، ما را در ارائه مطالب بهتر و مفیدتر یاری نمایید.