انتخاب هتل در سفرهای خارجی

انتخاب هتل در سفرهای خارجی
1398/01/18

انتخاب هتل در سفرهای خارجی

مسافرت کردن به کشورهای خارجی، همیشه لذت خاص خود را دارد و بسیاری از ما حداقل سالی یکبار به کشورهای دور و نزدیک خارجی سفر میکنیم. یکی از مهمترین مواردی که میتواند در هر چه لذت بخش تر شدن و خاطره انگیز تر شدن سفر شما به خارج از کشور موثر باشد، انتخاب هتلی مناسب از نظر امکانات و قیمت بوده که همواره یکی از دغدغه های مسافران می باشد. در این میان، هدف از مسافرت، مهمترین عامل " انتخاب نوع هتل " بخصوصو در سفرهای خارجی به شمار می آید. همچنین یکی از مهمترین عواملی که باعث میشود تا لحظاتی شیرین از سفر در یاد شما باقی بماند، رزرو هتلی درخور نیاز شما است.

هنگامی که قصد انتخاب هتلی برای اقامتتان هستید، اولین موردی که حتما باید به آن توجه کنید، امتیاز بندی هتل آن هم بصورت ستاره هایی می باشد که اتحادیه هتلهای هر کشور با توجه به امکانات و خدمات آن هتل به آنها اعطا می کند، می باشد. بنابراین هرچه تعداد ستاره های هتل مدنظرتان بیشتر باشد، امکانات و خدمات بیشتری را در اختیار شما و همراهانتان قرار خواهد داد. معیار امتیاز ستاره ای در هر کشوری متفاوت بوده و در خارج از ایران معیار استانداردی برای این موضوع تعریف شده که معمولا فقط هتل های بین المللی به آن پایبند هستند و امتیاز گیری آنها بر این مبنا صورت گرفته است. پس بهتر است قبل از انتخاب هتل تان به امکانات هتلی که مدنظر دارید، توجه کافی داشته باشید.
دومین موردی که باید مورد توجه تان در انتخاب هتل قرار گیرد، نوع خدمات ارائه شده از طرف هتل بوده که هتل های مختلف با امتیازهای مختلف، خدمات متفاوتی مثل خدمات غذا و نوشیدنی، نوع اتاق ها، خدمات جانبی مثل استخر، اسپا، زمین بازی و ... را به شما ارائه میکنند.
پس از انتخاب کردن نوع هتل محل اقامتتان در طول سفر، سومین مورد مبلغ پرداختی برای مدت اقامت شما در هتل بوده که با توجه به درجه هتل، خدمات و امکاناتی که به شما ارائه میکند، این هزینه متفاوت است. پس از پرداخت هزینه رزرو هتل، می بایستی برگه ای به نام واچر ( برگه تاییدیه ثبت رزرو هتل) دریافت نمایید که نشان دهنده ثبت نام شما به عنوان یکی از میهمانان هتل می باشد و  حالا می توانید با خیال راحت سفر خود را آغاز کنید و سفری پر از خاطره داشته باشید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS