مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش

معرفی مراکز خرید جزیره ی کیش
جزیره کیش یکی از جذاب ترین مناطق جنوبی ایران بشمار می آید و مقصد بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی است. آب های فیروزه ای و زلال و برنامه های ویژه شبانه و طبیعت زیبای آن همگی باعث شده اند تا کیش مقصدی باشد جذاب برای کسانی که می خواهند یک سفر داخلی خوب و دلنشین داشته باشند. بجز مواردی که ذکر شد این جزیره مراکز خرید زیادی دارد که به نقطه ی مثبتی برای این جزیره تبدیل شده است و مسافران را برای سفر به کیش، بیشتر از قبل تشویق کرده است. در این قسمت تعدادی از مراکز خرید مهم و پر طرفدار کیش را به شما معرفی می کنیم


مرکز خرید دامون
از مراکز خوب خرید در کیش، مرکز خرید دامون است که شامل نود و هشت غرفه‌ تجاری بوده و ده غرفه خدماتی که می تواند بیشترین نیازهای شما را برطرف کنید و خریداران را با رضایت کافی راهی شهر خودشان می‌کنید. در این فروشگاه می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، فروشگاه های تلفنهای موبایل، لپ‌تاپ و کامپیوتر را تهیه نمود. در طبقه دوم این مرکز خرید یک پیست اسکیت روی یخ ساخته شده است که می تواند لحظه های خوشی را برای شما رقم بزند. وو وجود یک ژیانو به همراه نوازنده لحظه های خوشی را در این مرکز خرید برای شما رقم می‌زند. 

مرکز خرید سارینا ۱
سارینا یکی دیگر از مراکز خرید کیش می باشد که در نزدیکی دو مرکز خرید پردیس و کیش واقع شده و همچنین به دو هتل داریوش و ارم نیز بسیار نزدیک می باشد. این مرکز خرید در ده طبقه تجاری و اداری بنا شده است، همینطور مرکز خرید سارینا ۱ دارای پارکینگ می باشد و می توانید پس از پارک کردن اتومبیلتان به راحتی به خرید در این مرکز خرید بپردازید.

بازار مرجان
یکی از مراکز خرید کیش بازار مرجان می باشد که در منطقه ساحلی کیش قرار دارد و دارای واحدهای مسکونی هم می باشد. معماری این بازار بسیار شیک و مدرن می باشد و از محبوب ترین مراکز خرید در کیش به شمار می‌آید. آکواریومی در بازار مرجان وجود دارد که دارای هشتصد گونه آبزی است و همینطور ۳۹ آب نما، ۴۲۰ پروژکتور که سالن بازار را جذابترو  رنگارنگ نموده است. شمامی توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را از این بازار تهیه نمایید.

بازار مروارید
از دیگر مراکز خریدی که در کیش وجود دارد بازار مروارید می‌باشد که دارای دوازده درب ورودی و هشت بازارچه هستند. نام بازارچه هایی که در این بازار وجود دارد به ترتیب آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون هستند. معماری این مرکز خرید نیز بر اساس معماری بناهای باستانی و هخامنشیان ساخته شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین در این بازار زیبا یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت هم نیز وجود دارد.

بازار مریم
غرفه‌های بازار مریم در فضای باز واقع شده اند. فضا و معماری این بازار بسیار زیبا و جذاب است. شما می‌توانید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی مورد نیاز خود را از این بازار زیبا تهیه نمایید.

بازار پردیس یک
این بازار در ۲ طبقه با ۲۰۰ واحد یکی از باراهای بزرگ کیش به حساب می‌آید. کالاهای این بازار نیز مانند دیگر بازارهای نام برده شامل پوشاک، کیف و کفش و موراد مشابه است. علاوه بر این غرفه‌ها، یک رستوران، یک چای‌خانه سنتی، یک کافی‌شاپ، آژانس‌های مسافرتی، چندین بانک، و یک کافی‌نت در این بازار وجود دارد.

بازار پردیس ۲
این مرکز خرید نیز همانند پردیس یک دارای کالایی‌ها و اجناسی نظیر پوشاک، کیف و کفش و چمدان، وسیله های لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، مکمل‌های غذایی، لوازم برقی و خانگی و غیره می باشد. همچنین دارای شعبه های بانک و موسسات مالی و اعتباری، رستوران و کافی‌شاپ می باشد.

مرکز خرید زیتون
مرکز خرید زیتون به خاطر معماری خاص خود از بقیه مراکز خرید کیش متمایز می باشد که در دو طبقه ساخته شده و شامل نود و شش واحد تجاری و دوازده واحد اداری می باشد. در صورت گرسنگی یا خستگی، می‌توانید به رستوران یا کافی‌شاپ های این مرکز مراجعه نماییدخدمات بانکی نیز در این مرکز در دسترس می باشد.

مرکز خرید پانیذ
 پانیذ هم یکی از مراکز خرید خوب و امکانات کیش می باشد که مسافران زیادی آن را برای خرید انتخاب و از امکانات آن استفاده می کنند. پانیذ در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب ‌بازی، تلفن همراه، بدلیجات. همچنین در این مرکز خرید یک رستوران، کافی‌شاپ، فست ‌فود و کافی‌نت وجود دارد.

مرکز خرید ونوس
مرکز خرید ونوس در دو طبقه و دارای سیصد و ده غرفه است. اغلب مغازه‌ها در طبقه اول واقع شده اند. ونوس دارای یک رستوران، یک کافه، سه شعبه بانک ، فروشگاه های لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، و موارد دیگر می باشد.

بازار پارس خلیج
مرکز خرید پارس خلیج از دیگر مراکز خرید کیش است که دارای یکصد و پنجاه غرفه می باشد و یکی از بهترین بازارهای کیش بشمار می‌آید. در این بازار می‌توانید کالاهایی همچون پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی را تهیه کنید. همچنین فروشگاه خرازی، دفاتر مشاور املاک، و شرکت‌های خدمات مسافرتی نیز در این مکان آماده خدمت به مسافران می‌باشند.

بازار صفین
این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهایی است که در کیش وجود دارد و معماری آن به سبک عربی می‌باشد. این بازار یک طبقه، و دارای هفتاد غرفه می‌باشد که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی خدمات می‌دهد. قیمت‌ها در این بازار نسبت به بازارهای دیگر ارزان هستند.در این بازار شعبه های بانک های داخلی نیز خدمات دهی می‌کنند

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS