امارات، یکی از بزرگترین قطب های گردشگری غرب آسیاست که جاذبه های دیدنی فراوان آن باعث جذب گردشگران بسیاری از سراسر جهان شده است. دبی، سالهاست که با برنامه ریزی درست و البته صرف هزینه های هنگفت، سرمایه گذاری وسیعی در حوزه گردشگری و صنعت توریسم داشته و خود را به عنوان یکی از برجسته ترین شهرهای قاره آسیا برای سفر و گردشگری مطرح کرده است. امارات، این کشور کوچک در خلیج فارس، هیچ گونه کمبودی در زمینه گردشگری ندارد. امارات با تمرکز و سرمایه گذاری روی جاذبه هایی که برای گردشگران می تواند جذاب باشد، از جزایر مصنوعی گرفته تا طبیعت شگفت‌انگیز، مکان‌های منحصر به فردی در خاورمیانه و حتی جهان را دل خود جای داده که شما را محصور خود خواهد کرد. البته که در سال های اخیر هزینه تور دبی و یا تور امارات افزایش پیدا کرده و جزء تورهای گران قیمت در کشورهای همسایه محسوب می شود، اما همچنان دبی به یکی از برترین مقصدهای گردشگری برای ایرانیان است و با سفر به آن می توان از جاذبه های تکرار نشدنی آن استفاده کرد.

برای سفر به امارات، روی لینک تور امارات کلیک کنید.

در این مقاله 5 جاذبه گردشری برتر دبی را که می توان در سفر با تور دبی از آنها استفاده کرد، به شما معرفی میکنیم؛ پس همراه ما باشید.


1) چشم انداز برج خلیفه دبی:

به جرات می توان گفت، برج خلیفه دبی، شگفت انگیزترین و برترین جاذبه گردشگری دبی است. این آسمان خراش عظیم الجثه، شاهکاری از مهندسی، تکنولوژی و معماری مدرن را به نمایش می گذارد. برج خلیفه دبی با 148 طبقه، یکی از بلندترین آسمان خراش های جهان است که از بالای آن، تقریبا هیچ چیزی از چشمان شما پنهان نمی ماند و چشم اندازی بی نظیر از شهر دبی خواهید داشت. سفر به دبی بدون بازدید از این برج لذتی نخواهد نداشت.

khalifetower

2) مسجد بزرگ شیخ زاید دبی:

مسجد باشکوه و زیبای شیخ زاید دبی در ابوظبی، یکی از بهترین جاذبه هایی است که در سفر به امارات باید از آن دیدن کنید. مسجد بزرگ شیخ زاید (Sheikh Zayed Grand Mosque) یکی از بزرگ‌ترین مساجد جهان محسوب می‌شود و کف و دیوارهای مرمری سفیدی دارد که با سنگ‌های کوچک رنگارنگی که به شکل گل درآمده‌اند، تزئین شده‌اند.

Sheykhzayed

3) باغ گل معجزه دبی:

باغ گل دبی مناسبترین مکان برای خانواده‌ها در سفر به دبی بوده و شامل باغ‌های بی‌انتها با مجسمه‌هایی شگفت انگیز است که به زیباترین شکل ممکن از گل ساخته شده‌اند.

Dubaigarden