اقامتگاه بوم گردی " سنگر " در جزیره هرمز

اقامتگاه بوم گردی " سنگر " در جزیره هرمز

اقامتگاه بوم گردی " سنگر " در جزیره هرمز

یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین جزایر ایران، جزیره هرمز است. این جزیره که به خاطر خاک سرخ رنگ سواحل آن به جزیره سرخ رنگ نیز معروف است، جزیره‌ای بیضی‌شکل در فاصله ۸ کیلومتری بندرعباس بوده که در دل خلیج فارس جای گرفته است. جزیره هرمز مساحتی در حدود 42 کیلومتر مربع داشته و جزء جزایر کوچک خلیج فارس محسوب می شود. جزیره هرمز به دلیل داشتن خاک های متنوع و رنگارنگ به بهشت زمین شناسان و گردشگران تبدیل شده است و در سال های اخیر با رونق گرفتن صنعت گردشگری و توجه بیشتر به این صنعت و توسعه زیر ساخت های آن، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری چه به صورت مجزا و چه در قالب تور گردشگری به این جزیره سفر می کنند.


جزیره هرمز در حال حاضر هتل ندارد، اما اقامتگاه های سنتی و بوم گردی موجود در این جزیره به خوبی می توانند با بافت سنتی و اصیل خود و استفاده از معماری بوی این منطقه اقامتی بی نظیر برای گردشگران و مسافران رقم بزنند. یکی از اقامتگاه های سنتی و بومی و تازه بازسازی شده ی جزیره هرمز که در فروردین ماه سال 98، به بهره برداری رسید، " اقامتگاه بوم گردی سنگر " نام دارد. این اقامتگاه بوم گردی که با هدف میزبانی و مهمان نوازی از گردشگران و مسافران جزیره هرمز به افتتاح رسید، یکی از مجهزترین و مناسب ترین اقامتگاه های جزیره هرمز به شمار می رود. این اقامتگاه در محله بانک ملی هرمز (محله مسکونی جزیره) واقع شده و یکی از مزیت های آن، نزدیکی آن به دریا و ساحل زیبای این جزیره است. به طوری که با اقامت در این اقامتگاه، تنها 150 متر با دریا فاصله خواهید داشت و به وضوح بوی دریا و صدای دلنشین امواج دریا به گوشتان خواهد رسید. اقامتگاه بوم گردی سنگر با داشتن 2 اتاق دو تخته، ظرفیت پذیرایی از 6 میهمان را فراهم کرده است. با اقامت در این اقامتگاه سنتی می توانید از حیاط با صفای این اقامتگاه در کنار استفاده از غذاهای محلی و خوش طعم، نهایت لذت را ببرید. برای رسیدن به این اقامتگاه از اسکله به صورت پیاده 15 دقیقه، و با موتورهای سه چرخ که برای مسافران تعبیه شده اند، 5 دقیقه فاصله خواهید داشت.

هزینه اقامت در این اقامتگاه، بسیار به صرفه بوده و برای مسافران داخلی، 100 هزار تومان (هر شب به ازای هر نفر) و برای مسافران خارجی نیز 10 یورو (هر شب به ازای هر نفر) است.

برای رزرو این اقامتگاه و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 09162031508 (آقای فرزاد کریم پور) تماس بگیرید.

تصاویری از اقامتگاه بوم گردی سنگر:

SangarSangar1Sangar2Sangar6


نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS