زیباترین جاذبه های پوکت، جزیره بهشتی

زیباترین جاذبه های پوکت، جزیره بهشتی
1398/04/02 گردشگری

زیباترین جاذبه های پوکت، جزیره بهشتی

جزیره پوکت تایلند یکی از زیباترین و بی نظیرترین جزایر توریستی در جهان است که هر آنچه را که مقصد گردشگری باید داشته باشد، در خود جای داده است. پوکت که در جنوب غربی تایلند واقع شده به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین گردشگران و توریست ها از سراسر جهان و از جمله ایران تبدیل شده است. پوکت با جاذبه های بی نظیر خود می تواند سفری به یادماندنی را برای مسافران خود به ارمغان بیاورد. در این مقاله سعی داریم تا بهترین و معروف ترین جاذبه های پوکت را معرفی کنیم تا اگر قصد سفر با تور پوکت و یا تور تایلند را داشتید، حتما از آنها بازدید کنید. پس همراه ما باشید در آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری پوکت تایلند.


1) جزایر فی فی (Phi Phi Islands)

هر وقت صحبت از پوکت و جاذبه های آن بشود، حتما نام جزایر کوچک اما فوق العاده فی فی را خواهید شنید. شاید بتوان گفت سفر به پوکت بدون بازدید از فی فی که نمونه اش در دنیا کم نظیر است، تکمیل نخواهد شد. جزایر فی فی از محبوب ترین نقاط توریستی در تایلند و پوکت محسوب می شود که طرفداران خاص خود را دارد. جالب است بدانید که فی فی از دو جزیره به نام فی فی کوچک و فی فی بزرگ تشکیل شده که فی فی کوچک خالی از سکنه است. اما غار شگفت انگیزی در آن قرار دارد که نامش «Viking» بوده و میزبان بسیاری از ماجراجویان و گردشگران است.

Phi

2) جزیره فانگ انگا (Phang Nga Bay)

جزیره فانگ انگا بای از دگر جزایر توریستی منطقه پوکت است که جذابیت آن بیشتر بخاطر سنگ‌های آهکی سربرافراشته از دل دریا است. جزیره فانگ انگا همچنین به دلیل فیلمبرداری یکی از فیلم‌های سری جیمز باند با نام جزیره جیمز باند نیز شناخته می‌شود. قایق سواری و ماهیگیری و غواصی از فعالیت های گردشگری این منطقه هستند.

Phangenga

3) منطقه قدیمی پوکت

اگر به پوکت سفر کردید، حتما بازدید از محله قدیمی این جزیره را فراموش نکنید. این منطقه با انواع مقبره‌ها، موزه‌ها، بناها و معبدهای زیبا با معماری بی‌نظیر می تواند یکی از قسمت های به یادماندنی شما در سفر به پوکت باشد. همچنین در این منطقه رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و اوقات خوشی را با همرهانتان تجربه کنید.

Phuket

4) مجسمه بودای بزرگ

مجسمه بودای بزرگ یکی از نقاط توریستی و دیدنی جزیره پوکت در تایلند محسوب می شود و ارتفاع این مجسمه ۴۵ متر بوده و به‌راحتی از دوردست دیده می‌شود. این مجسمه عظیم الجثه با چشم اندازی که از جزیره به وجود می آورد، می تواند یکی از بهترین گزینه های عکاسی در سفر به پوکت باشد.

Buda

5) پارک تفریحی فانتازیا (Phuket FantaSea)

پارک فانتازیا پوکت به دیزنی‌لند جنوب‌شرقی آسیا معروف است و همین‌طور نماد فرهنگ، تاریخ و هنر تایلند به‌شمار می‌رود. اگر در سفر به پوکت به این پارک مراجعه کردید، حتما از امکانات تفریحی بی نظیر آن استفاده کنید.

Phanta

6) ساحل پاتونگ (Patong Beach)

ساحل پاتونگ از زیباترین و جذابترین سواحل این جزیره است. این ساحل به‌ خاطر فاصله کم با بیشتر هتل‌ها و مراکز تجاری و خرید، بسیار شلوغ و پرطرفدار است و بهترین تفریحات آبی و ساحلی را می توانید در آن تجربه کنید.

Patong

7) آکواریوم پوکت

تونل ۱۰ متری این آکواریوم که در زیر آب قرار گرفته، بسیار میان گردشگران محبوب است. آکواریوم پوکت محل زندگی بسیاری از ماهیان رنگارنگ، مرجان ها و گونه های دیگر آبی است.

Aquariom

8) پارک آبی اسپلش جانگل (Splash Jungle)

پوکت تایلند یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی تایلند را دارد. این پارک آبی در ساحل دیدنی مای خائو (Mai Khao) قرار گرفته و انواع تفریحات و سرسره‌های آبی را در خود جای داده است.

Splashjungle

اگر قصد سفر به پوکت را دارید، با کلیک بر روی لینک تور پوکت از بهترین قیمت ها و متنوع ترین هتل ها آگاه شوید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS