هتل کیمیا 2 قشم قشم

هتل قشم
هتل کیمیا 2 قشم
هتل 3 ستاره

هتل کیمیا 2 قشم

هرمزگان- قشم- بلوار آزادگان- شهرک سام و زال- ورودی اول- هتل کیمیا 2 قشم
خوب 8/10

در نزدیکی مرکز جزیره شگفت امگیز قشم، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری، هتل کیمیا 2 قرار گرفته است. هتل کیمیا 2 قشم هتلی سه ستاره است که در سال 1390 آغاز به کار کرد.
هتل کیمیا 2 که متعلق به گروه هتل‌های کیمیا قشم می باشد در زمره هتل‌های مجهز و استاندارد قشم بوده و پرسنل مجرب و کارآزموده‌ای دارد. هتل کیمیا 2 قشم 4 طبقه دارد و 15 سوئیت یک خوابه دونفره و دوخوابه سه نفره دارد. 
پارک زیتون، پارک ساحلی، قلعه پرتقالی‌ها، مراکز خرید، آکواریوم و اسکله شهید ذاکری برخی از جاذبه‌های نزدیک به هتل هستند. سوئیت‌های هتل مجهز به آشپزخانه هستند و در آنها امکان پخت و پز هست. رستوران هتل غذاهای باکیفیتی را به گردشگران ارائه می‌دهد و رستوران سنتی هتل فضا و غذاهای سنتی را در منوی خود جای داده‌است. علاوه براین کافی‌شاپ دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم به یاد ماندنی و خوش‌طعمی را سرو می‌کند. این هتل برای هر سه گروهی که برای تفریح، خرید و یا تجارت به این جزیره سفر می‌کنند مناسب است و امکانات راحتی برای همه آنها فراهم شده‌است. مبلمان و دکوراسیون شیک و ساده هتل به شما احساس آرامش و امنیت می‌دهد. علاقمندان به هیجان و تفریح در هتل می توانند از سالن بیلیارد هتل لذت ببرند و سفری رویایی به جزیره رویایی قشم داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل
خود پرداز بانک
رستوران در هتل
روم سرویس 24 ساعته
کافی شاپ
بیلیارد
تاکسی سرویس
آسانسور
لابی
نمازخانه

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
تاریخ مورد نظر خود را وارد کنید
تاریخ رفت
تاریخ برگشت
تاریخ مورد نظر خود را وارد کنید

کلاس کابین

اتاق اول

بزرگسال (12 سال به بالا)

1

کودک(تا 12 سال)

0

منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS