تور ترکیبی ترکیه لیست قیمت+سفر ارزان به ترکیه

توضیحات

معرفی انواع تور ترکیبی ترکیه و راهنمای رزروتور

شما نیز به دنبال رزرو بهترین تور ترکیبی ترکیه هستید؟ می دانید که اصلی ترین شرایط رزرو تورهای ترکیبی ترکیه کدامند؟

امروزه برخی از توریست ها به دنبال بررسی تور ترکیبی ترکیه هستند. چرا که از این طریق می توانند از دیدنی های جالب کشور ترکیه بازدید کنند. تورهای ترکیبی به منظور بازدید از چندین مقصد گردشگری اجرا می شوند. به طوری که شرکت کنندگان می توانند مقاصد مختلف توریستی را به شکل کامل مورد بازدید قرار دهند. اگر شما نیز عاشق کشور ترکیه هستید، می توانید در یکی از تور های ترکیبی ترکیه شرکت کنید. کشور یاد شده جزو بهترین کشورهای توریستی در جهان می باشد. ترکیه میلیون ها جاذبه های طبیعی و تاریخی را به خود اختصاص داده است. این کشور توسط دریاهای سیاه، اژه و مدیترانه احاطه شده و به عنوان جزیره شناخته می شود. فراموش نشود که سالانه میلیون ها گردشگر اروپایی و آسیایی از این کشور و دیدنی های آن بازدید می کنند. از معروف ترین شهرهای ترکیه می توان به ازمیر، آنتالیا، استانبول، مارماریس، بدروم، آنکارا و کوش آداسی اشاره کرد.

آژانس مسافرتی ما به عنوان بهترین مجری تور ترکیبی ترکیه شناخته می شود. گردشگران می توانند تورهای ترکیبی کشور ترکیه را با دقت بررسی کنند. همچنین می توانند جهت رزرو یکی از بهترین تور های ترکیبی ترکیه هم اکنون اقدام نمایند. البته در صورت داشتن هرگونه پرسش و سوالی نیز می توانند با همکاران ما از همین آژانس مسافرتی تماس بگیرند. بدون شک رزرو تورهای ترکیبی ترکیه می تواند بهترین گزینه برای یک سفر دلنشین باشد. از سوی دیگر هزینه های رزرو تور های ترکیبی ترکیه بسیار مقرون به صرفه است. افرادی که دوست دارند تا بهترین سفر گردشگری خود را شکل دهند، بهتر است در تورهای مذکور شرکت کنند. از سوی دیگر تنوع مربوط به تورهای ترکیبی ترکیه بسیار گسترده می باشد. توریست ها می توانند با توجه به علاقه مندی خود، بهترین تور گردشگری ترکیبی ترکیه را رزرو نمایند.

معروف ترین و پرطرفدارترین تورهای ترکیبی ترکیه عبارتند از:

  • تور ترکیبی کوش آداسی و ازمیر ترکیه
  •  تور ترکیبی آنتالیا و استانبول ترکیه
  • تور ترکیبی ازمیر و بدروم ترکیه
  • تور ترکیبی استانبول و آلانیا ترکیه
  • تور ترکیبی کوش آداسی و ازمیر ترکیه


  •                                                     شرکت در تور ترکیبی ترکیه

تور ترکیبی آنتالیا و استانبول ترکیه

تور ترکیبی ترکیه همانطور که اشاره شد جزو محبوب ترین تورهای گردشگری به شمار می آید. یکی از بهترین این تورها را تور ترکیبی آنتالیا و استانبول شکل داده است. بسیاری از گردشگران دوست دارند تا در کنار بازدید از جاذبه های استانبول، سواحل آنتالیا را نیز تماشا کنند.برای این منظور نیز به دنبال رزرو بهترین تورهای ترکیبی استانبول و آنتالیا هستند.

شهر استانبول: این شهر به عنوان دروازه ورود به قاره اروپا نیز شناخته می شود. شهر استانبول سالانه از میلیون ها گردشگر میزبانی می کند.

بهترین دیدنی های شهر استانبول عبارتند از: برج گالاتا – موزه کاخ توپکاپی – مسجد ایاصوفیه – مسجد سلطان احمد – کلیسای چورا

اگر به دنبال خرید بهترین تور ترکیبی ترکیه هستید، این فرصت را از دست ندهید. چرا که شما می توانید به یادماندنی ترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید.

شهر آنتالیا:این شهر به عنوان بهشت روی زمین شناخته می شود. این شهر سواحل فیروزه ای و بی نظیری را به خود اختصاص داده است. شهر آنتالیا دارای بهترین هتل ها و رستوران ها می باشد. بهترین زمان برای بازدید از شهر آنتالیا را فصل تابستان و بهار شکل داده است. بنابراین برای رزرو تور ترکیبی آنتالیا و استانبول هیچ تردیدی را نداشته باشید.

جذاب ترین و مهمترین دیدنی های مربوط به شهر آنتالیا عبارتند از: بندر کاله قلعه ایچی – تور کشتی – آبشار دودن – مرکز آبی آکوالند – شهر باستانی المپیوس

 جزییات تور ترکیبی ترکیه

تور ترکیبی کوش آداسی و ازمیر ترکیه

تور ترکیبی ترکیه کوش آداسی و ازمیر یکی از محبوب ترین تورهای ترکیبی ترکیه می باشد.


شهر کوش آداسی:این شهر جمعیت زیادی را دارد و از زیباترین شهرهای ترکیه می باشد. گردشگران می توانند اوقات باشکوه و بی نظیری را در این شهر سپری کنند. همچنین فراموش نکنید که کوش آداسی فرهنگ اصیل ترکیه ای را هنوز در بر دارد.

معروف ترین جاذبه های این شهر عبارتند از: پارک ملی دلتای آیدین – جزیره کبوتر – ساحل کادینلار دنیزی – شبه جزیره دیلک – قلعه و موزه شهر

جهت رزرو تور ترکیبی ترکیه مدنظرتان می توانید از وب سایت آژانس مسافرتی آرند گشت امرداد اقدام نمایید.

 شهرازمیر: از دیدنی ترین شهرهای ترکیه می باشد. این شهر از قدمت زیادی برخوردار بوده و جاذبه های دیدنی زیادی را دارد. شهر ازمیر نقش بزرگی را در اقتصاد و صنعت گردشگری کشور ترکیه بر عهده دارد. بد نیست که شما نیز یکبار در زندگی خود از این شهر رویایی و زیبا بازدید کنید. ازمیر به داشتن درختان نخل، سواحل ماسه ای و رستوران های شیک معروف است.

زیباترین دیدنی های شهر ازمیر عبارتند از: تله کابین فریک – برج ساعت – مسجد حصار – چشمه پاموکاله – روستای شیرینجه

 بررسی تور ترکیبی ترکیه

تور ترکیبی ازمیر و بدروم ترکیه

تور ترکیبی ترکیه با شروع شدن فصل بهار از فروش بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید تورهای ترکیبی ازمیر و بدروم را با دقت بررسی نموده و رزرو کنید. تورهای ترکیبی یاد شده برنامه سفر جذابی را به خود اختصاص داده اند. همچنین شهر ازمیر بزرگ ترین و بهترین مراکز خرید را نیز در بر دارد.

معروف ترین مراکز خرید مربوط به ازمیر عبارتند از: مرکز خرید نوادا – مرکز خرید کناک پییر – مرکز خرید فروم برنوا – مرکز خرید آگورا – مرکز خرید اژه پارک

شما نیز برای رزرو تور ترکیبی ترکیه هیچ فرصتی را از دست ندهید. برای این منظور می توانید با خانواده ی خود مشورت نموده و بهترین تور ترکیبی را خریداری کنید.

شهربدروم: از سوی دیگر بدروم جزو گردشگر پذیرترین شهرهای این کشور می باشد. بدورم به معنای شهر آب های ابدی است. این شهر بناهای تاریخی و بازارهای محلی بسیار متعددی را نیز دارد.

بی نظیرترین جاذبه های گردشگری شهر بدروم عبارتند از: قلعه سنت پیتر – موزه باستانی زیر آب – لنگرگاه تفریحی – دروازه میندوس – ساحل شنی ارتا کنت

تور ترکیبی ترکیه فوق العاده

تور ترکیبی استانبول و آلانیا ترکیه 

تور ترکیبی ترکیه همانطور که ملاحظه می کنید از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. علاقه مندان می توانند با توجه به سلیقه و قدرت مالی خود، بهترین تور ترکیبی این کشور را رزرو کنند. بدون شک تور ترکیبی استانبول و آلانیا جزو  تورهای محبوب ایرانی ها می باشد.

شهر استانبول: یکی از شیک ترین و مدرن ترین مراکز خرید را به خود اختصاص داده است. شما می توانید محصولات برندهای معروف جهانی را در مراکز خرید استانبول پیدا کنید.

مهمترین مراکز خرید شهر استانبول عبارتند: مرکز خرید زورلو – مرکز خرید بازار گراند – مرکز خرید استانبول مال – مرکز خرید کانیون – مرکز خرید ایستینیه پارک

برای بررسی بیشتر جزییات تور ترکیبی ترکیه می توانید از وب سایت پیش روی خود اقدام نمایید. از سوی دیگر بهتر است که قبل از رزرو تور ترکیبی یاد شده با دیدنی های شهر آلانیا نیز آشنا شوید.

شهرآلانیا: این شهر قلعه های زیادی را دارد و در نزدیکی شهر آنتالیا واقع شده است. شهر آلانیا جزو سرزنده ترین شهرهای کشور ترکیه نیز می باشد.

زیباترین و دوست داشتنی ترین دیدنی های شهر آلانیا عبارتند از: غار داملاتاش – قلعه سیتادل – برج قرمز – رودخانه دیم – کوه توروس

برگزاری تور ترکیبی ترکیه هوایی و زمینی

گردشگران به دنبال شرکت های گردشگری هستند که بهترین تور ترکیبی ترکیه برگزار می کنند. چرا که دوست دارند تا یک سفر آرام و بی دردسری را سپری نمایند. برای این منظور نیز تور مدنظر خود را از آژانس مسافرتی ما رزرو می کنند. فراموش نشود که برگزاری تورهای ترکیبی ترکیه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. مجریان این تورها بایستی تدبیر و توانایی لازم را جهت برگزاری تورهای ترکیبی داشته باشند. از سوی دیگر رزرو هتل و بلیط هواپیما در تورهای ترکیبی از اهمیت بالایی برخوردار است. همکاران ما تور ترکیبی ترکیه را به شکل هوایی و زمینی برگزار می کنند. به طوری که گردشگران می توانند ایده آل ترین تور ترکیبی مدنظر خود را رزرو نمایند. لازم به ذکر است که تورهای ترکیبی زمینی از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند. به همین دلیل فروش تورهای زمینی ترکیه بسیار بالا است. شما نیز با خیال آسوده بهترین تور ترکیبی کشور ترکیه را خریداری کنید.

تور ترکیبی ترکیه ارزان

رزرو تور ترکیبی ترکیه ارزان قیمت

افرادی که به دنبال رزرو ارزانترین تور ترکیبی ترکیه هستند می توانند در ادامه نیز ما با همراه باشند. شرکت مسافرتی ما به دنبال برگزاری ارزان ترین و بهترین تورهای ترکیبی ترکیه می باشد. خوشبختانه توانستیم بر بیماری کرونا ویروس فائق آمده و مجددا تورهای گردشگری را برگزار کنیم. شما می توانید نظرات سایر خریداران و گردشگران تور ترکیبی ترکیه را مورد بررسی قرار دهید. دیگر وقت آن رسیده است که با رزرو ایده آل ترین تورهای ترکیبی ترکیه، لحظات خوشی را تجربه نمایید. از سوی دیگر قیمت مربوط به تورهای ترکیبی کشور ترکیه به آیتم های زیادی بستگی دارد.

مهمترین آیتم های دخیل در هزینه های رزرو تورهای ترکیبی ترکیه عبارتند از: مقاصد گردشگری مورد نظر – رزرو هتل در مقاصد گردشگری – رزرو بلیط اتوبوس یا هواپیما – به همراه داشتن تورلیدر – هزینه های متعلق به بیمه نامه مسافران

 هزینه های تور ترکیبی ترکیه

بررسی آخرین قیمت تور ترکیبی ترکیه

گردشگران با حساسیت بسیار زیادی به دنبال رزرو تور ترکیبی ترکیه هستند. چرا که دوست دارند بهترین تور مسافرتی را با قیمت مناسبی رزرو کنند. توریست ها می توانند برای بررسی بروزترین قیمت تورهای ترکیبی ترکیه، هم اکنون اقدام نمایند. نوع خدمات ارائه شده در تورهای ترکیبی ترکیه، تاثیر زیادی را در قیمت این تورها خواهد داشد. شما می توانید با توجه به قدرت مالی خود، ایده آل ترین تور ترکیبی ترکیه را خریداری نمایید. امیدواریم با شرکت در تورهای ترکیبی ترکیه، بی نظیرترین لحظات را تجربه کنید. جهت کسب مطالب بیشتر در خصوص تورهای یاد شده می توانید با ما در ارتباط باشید.

 بهترین تور ترکیبی ترکیه

نکات مورد توجه در حین رزرو تورهای ترکیبی ترکیه 

اکنون که سعی دارید تا بهترین تور ترکیبی ترکیه را رزرو کنید، بایستی به برخی از موارد توجه نمایید. اصلی ترین نکات مورد توجه در حین رزرو تورهای ترکیبی ترکیه عبارتند از:

 پیشنهاد می کنیم که جزییات مربوط به تور ترکیبی ترکیه مد نظر خود را بررسی کنید. چرا که در این صورت می توانید با آگاهی بیشتری سفر خود را شکل دهید. شما می توانید شماره تماس تور لیدر خود را نیز در گوشی موبایل تان ذخیره نمایید.

به قوانین و مقررات تور ترکیبی مدنظرتان احترام بگذارید. توجه نمایید که سرپیچی کردن از قوانین تور می تواند دردسرهای زیادی را برای شما به وجود آورد. به همین دلیل توصیه های تور لیدر خود را با دقت گوش کنید.

توصیه می شود که قبل از رزرو تور ترکیبی ترکیه، قیمت مربوط به آن را بررسی کنید. از سوی دیگر زمان برگزاری تور مدنظرتان را به خاطر بسپارید تا از پرواز جا نمانید. مدارک شناسایی و پاسپورت خود را نیز همیشه و در همه حال به همراه داشته باشید. شما بایستی به فرهنگ مردم کشور ترکیه نیز احترام بگذارید. مردم این کشور بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند. بدون شک می توانید تجربیات زیادی را در سفرتان به این کشور به دست آورید. 

خرید تور ترکیبی ترکیه

سوال های متداول در خصوص تورهای ترکیبی ترکیه

همیشه یک سری از مهمترین سوال ها در خصوص تور ترکیبی ترکیه وجود دارد. مهمترین و اصلی ترین سوال های متداول در خصوص تورهای ترکیبی ترکیه عبارتند از: 

پرفروش ترین تور ترکیبی ترکیه کدام است؟ توجه داشته باشید که تورهای ترکیبی ترکیه تنوع بالایی را دارند. با این حال پرفروش ترین تورهای ترکیبی ترکیه را، تور استانبول و آنتالیا شکل داده است. شما هم می توانید با توجه به علاقه مندی خود، در یکی از بهترین تورهای ترکیبی ترکیه شرکت کنید. 

 بهترین زمان برای شرکت در تورهای ترکیبی ترکیه کی می باشد؟ لازم است بدانید که شرایط آب و هوایی ترکیه در فصل های بهار و تابستان بسیار ایده آل می باشد. بنابراین بهترین زمان جهت بازدید از دیدنی های این کشور فصل های یاد شده است.

آیا تورهای ترکیبی ترکیه شامل تخفیف نیز می باشد؟ شما می توانید با رزرو تور ترکیبی مدنظر خود، از تخفیف های بسیار خوبی نیز برخوردار شوید. جهت بررسی قیمت تورهای یاد شده می توانید از وب سایت پیش روی خود اقدام نمایید. 

قیمت تور ترکیبی ترکیه



بیشتر

پرسش و پاسخ

اختلاف ساعت بین ایران و ترکیه ترکیه چقدر است؟


تهران در نیمه اول سال 01:30 دقیقه از ترکیه جلوتر است.

میزان بار مجاز در پروازهای مسیر ترکیه چقدر است؟


میزان بار مجاز بستگی به نوع پرواز، ایرلاین و نوع کابین دارد ولی معمولا 30 کیلو می باشد.

آیا امکان تبدیل ریال به لیر و یا دلار درصرافی های کشور ترکیه وجود دارد؟


بله، شما می توانید با مراجعه به صرافی های ایرانی مستقردر ترکیه ریال خود را به لیر و دلار تبدیل کنید.

چگونه درترکیه سیم کارت بخریم؟


سیم کارت را می توانید از فرودگاه مقصد،نمایندگی اپراتورهای مختلف و یا از طریق کارگزارهای آژانس مسافرتی ما خریداری کنید. اکثرا قیمت سیم کارت ها در فرودگاه کمی بیشتر است.

برای خرید کدام شهر ترکیه مناسب است؟


شهراستانبول و بعد از آن شهرازمیر برای خرید در ترکیه مناسب است.

برای سفر به ترکیه به چه مدارکی نیاز داریم


مدارک لازم برای سفر به ترکیه گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه مهراعتبار و خریداری بلیط هواپیما پرواز ترکیه یا تور ترکیه است.

در چه شرایطی می توانیم تور ارزان ترکیه بخریم؟


1)سفردر فصل های کم گردشگر مثل فصل زمستان و تابستان 2)زمینی سفر کردن 3)انتخاب هتل های کم ستاره و ارزان

تفاوت هتل all و uall در تورهای ترکیه چیست؟


هتل‌های Allوuall ، هتل‌هایی هستند که قبل از ورود به آنها و در هنگام تهیه تور تمامی هزینه‌های مربوط به اقامت، خوراک اعم از سه وعده غذایی، نوشیدنی‌ها، میان وعده‌ها و تفریح و سرگرمی را یکجا پرداخت می‌کنید. تنها تفاوت هتل ALL و UAll این است که در هتل‌های ALL خدمات طبق بازه زمانی محدود و مشخصی که هتل اعلام می‌کند ارائه می‌شوند؛. خارج از زمان مشخص شده یا خدماتی ارائه نمی‌شود و یا برای آن باید هزینه آن را پرداخت کنید ولی در هتل UALL خدمات ۲۴ ساعته هستند.

آیا شهروندان ایرانی برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا دارند؟


خیر،ایرانی ها برای سفر به ترکیه به ویزا نیاز ندارند و می‌توانند به مدت 90 روز فقط با هدف گردشگری و تفریح در ترکیه بمانند.

بهترین زمان برای رفتن به ترکیه چه موقع است؟


اکثرا هوای ترکیه در تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ پس بهترین زمان برای سفر به ترکیه با توجه به شرایط جوی ترکیه فصل بهار، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است.

ارزان ترین شهر ترکیه برای سفر کدام شهر است؟


ارزان ترین شهر برای سفر با تور به ترکیه ، وان است. این شهر با ایران مرز زمینی دارد ومی توان با قطار و اتوبوس سفر کرد که بلیت قطار و اتوبوس آن ارزان تر از بلیط هواپیما به دیگر شهرهای ترکیه می باشد.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS