تور آفریقای جنوبی | تور لوکس آفریقا

توضیحات

معرفی کشور آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی به عنوان یکی از بزرگترین کشورها در جنوبی‌ترین قسمت قاره آفریقا قرار گرفته و کشوری هیجان‌انگیز برای سفر و گردشگری است. دماغه معروف به دماغه امید نیک نیز در جنوب این کشور و در مواجهه با اقیانوس اطلس واقع شده که محل عبور کشتی‌ها از قاره اروپا به سمت قاره آسیا است. زیمباوه، موزامبیک، بوتسوانا و نامیبیا، کشورهای همسایه آفریقای جنوبی هستند که با این کشور مرز مشترک دارند. کشور آفریقای جنوبی، مثل برخی کشورهای دیگر، 3 شهر را به عنوان پایتخت برای خود انتخاب کرده است. شهر پرتوریا، محل استقرار دولت آفریقای جنوبی، پارلمان یا مجلس در شهر کیپ تاون، و قوه قضائیه آن هم در شهر بلوم فونتین واقع شده است. این موضوع باعث شده تا تمرکز جمعیت در کشور آفریقای جنوبی بین شهرهای مختلف توزیع شود؛ به طوری که پرجمعیت‌ترین شهر آفریقای جنوبی، شهر ژوهاسنبورگ با جمعیتی در حدود 6 میلیون نفر است. یکی از جذابیت‌های تور آفریقای جنوبی است که شما با سفر به این کشور، از دو اقیانوس بزرگ هند و اطلس دیدن خواهید کرد؛ اقیانوس اطلس در غرب و اقیانوس هند در شرق کشور آفریقای جنوبی.

برای هر گردشگری که با تور آفریقای جنوبی سفر می‌کند، نیاز است تا از آب وهوای مقصد اطلاعاتی داشته باشد. به طور کلی، مناطق مرکزی و بیشتر شهرهای کشور آفریقای جنوبی، در ارتفاع بالا قرار گرفته‌اند. کشور آفریقای جنوبی با تأثیر از 2500 کیلومتر خط ساحلی و تنوع موقعیت طبیعی خودش، آب و هوای متنوعی دارد. اگر به سمت شمال غرب این کشور و نزدیک به کشور نامیبیا حرکت کنید، با مناطق بیابانی و آب و هوایی خشک مواجه خواهید شد. در حالی که با حرکت به سمت موزامبیک و در نزدیکی مرز این کشور، با آب و هوایی مطبوع‌تر و استوایی رو‌به رو خواهیم شد. اما در مجموع، سواحل شرقی کشور آفریقای جنوبی که حتماً در تور آفریقای جنوبی به آنها سر خواهیم زد، پر آب و دارای آب و هوایی مطبوع و نزدیک به اقلیم استوایی هستند. اما سواحل شرقی آن، زمستان‌هایی مرطوب و گرم و تابستان‌هایی خشک دارد. زمستان‌های آفریقای جنوبی، معمولاً خشک و سرد هستند و میزان بارش باران در آن کم است. ولی در فصل بهار و تابستان، مخصوصاً در اواخر آن، بهترین شرایط آب و هوایی در این کشور برقرار است. البته فراموش نکنید که کشور آفریقای جنوبی، در نیمکره جنوبی واقع شده و فصل‌های آن با فصل‌های ایران که در نیمکره شمالی قرار گرفته متفاوت است. یعنی اگر بخواهید در تور آفریقای جنوبی شرکت کنید، بهترین زمان ایام نزدیک به نوروز است که آفریقای جنوبی در اواخر تابستان قرار دارد. به همین علت اکثر تورهای آفریقای جنوبی در نیمه دوم سال، به وقت ایران برگزار می‌شوند.

مردم آفریقای جنوبی به 11 زبان رسمی صحبت می‌کنند که مهمترین آنها آفریکانس است. البته به دلیل حضور کشورهای خارجی و مخصوصاً اروپایی‌ها در دوران استعمار این کشور، زبان انگلیسی هم جزئی از زبان روزمره مردم آفریقاست. اما پرتکلم‌ترین آنها محسوب نمی‌شود. بنابراین این خبر خوبی برای گردشگرانی است که با تور آفریقای جنوبی سفر می‌کنند، و می‌توانند با انگلیسی صحبت کردن، با مردم ارتباط برقرار کنند. کشور آفریقای جنوبی، به دلیل جاذبه‌ها و دیدنی‌های متعدد طبیعی و فرهنگی‌ای که دارد، چندین سال است که در زمینه گردشگری سرمایه‌گذاری کرده و تلاش می‌کند با بهبود شرایط فرهنگی و اقتصادی و امکانات خود، میزبان خوبی برای گردشگرانی باشد که به این کشور سفر می‌کنند. ما در تور آفریقای جنوبی، از جاهای دیدنی آفریقا با بهترین خدمات و قیمت دیدن خواهیم کرد. پس اگر مشتاق ثبت‌نام در تور آفریقای جنوبی ارزان هستید، می‌توانید با شماره 48407-021 تماس بگیرید تا همکاران ما مقدمات این سفر را برای شما فراهم کنند.


آشنایی با تور آفریقای جنوبی

همانطور پیش‌تر گفتیم، تور آفریقای جنوبی سفر متفاوت و به یادماندنی به قاره بزرگ آفریقا خواهد بود. کشور آفریقای جنوبی با دنیایی هیجان‌انگیز جاذبه‌های طبیعی دیدنی و ساختمان‌های عظیم در کنار حیات‌وحش استثنایی‌اش مقصدی مناسب برای افرادی است که به طبیعت و ماجراجویی علاقه زیادی دارند. مشاهده و لمس زندگی حیوانات گوناگون از نزدیک، بازدید از بزرگترین معادن طلای دنیا و دیدن تنها شهری که کوهی عظیم را در میان خود دارد تنها گوشه‌ای از جاذبه‌ها و تفریحاتی است که با همدیگر در تور آفریقای جنوبی تجربه خواهیم کرد. همچنین در نظر بگیرید کشور آفریقای جنوبی ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد و در سال‌های اخیر افراد زیادی مشتاق بازدید از جاهای دیدنی آفریقا هستند. ما در شرکت خدمات مسافرتی اَمُردادتور چندین سال است با اجرای مستقیم و بدون واسطه تور آفریقای جنوبی که به کاهش هزینه‌های مسافران منجر می‌شود، همواره تلاش خود را برای لذت هر چه بیشتر همسفران خود به کار گرفته‌ایم. سفر با تور آفریقای جنوبی معمولاً از 10 شب و 11 روز شروع می‌شود و بسته به تعداد شهرهایی که اقامت خواهیم داشت و جاذبه‌هایی که دیدن می‌کنیم، امکان اقامت بیشتر از 10 شب نیز وجود دارد که همه‌ی این موارد در انواع پکیج‌های تور آفریقای جنوبی که در بالای همین صفحه وجود دارد، می‌توانید مشاهده و بررسی کنید.


تور آفریقای جنوبی، تور آفریقا


به طور کلی دستاوردهای سفر با تور آفریقای جنوبی را می‌توان در گزینه‌های زیر خلاصه کرد:

  • فرصت آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم جدید
  • فرصت پیدا کردن دوستان جدید در طول سفر
  • استفاده از تجربیات همسفران
  • فرصت بازدید از جاذبه‌های مختلف کشور آفریقای جنوبی
  • فرصت خرید سوغاتی‌های معروف کشور آفریقای جنوبی
  • داشتن یک سفر برنامه‌ریزی شده
  • عدم نگرانی در خصوص رزرو هتل یا بلیط هواپیما در تور آفریقا
  • تجربه ی یک سفر امن و راحت

معرفی جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی

با سفر به آفریقای جنوبی می‌توان شاهد تنوعی از جاذبه‌ها و دیدنی‌های این کشور بود. آفریقای جنوبی دارای شهرهای زیبا و دیدنی زیادی است؛ اما سه شهر کیپ‌تاون، ژوهانسبورگ و سان‌سیتی (به عنوان یک شهرک تفریحی با تفریحات آبی) از مقاصد توریستی معروف و پرطرفدار در آفریقا هستند انتخاب بسیاری از گردشران در سفر به این کشور می‌باشند. تنوع جاذبه‌های طبیعی مانند دماغه امید نیک، موه تیبل، سگنال هیلز، و ساحل پنگوئن‌های آفریقایی همگی از مهمترین دیدنی‌های آفریقا هستند که لذت سفر با تور آفریقای جنوبی را برای شما دو چندان می‌کنند. بنابراین، پیش از سفر به این کشور، قصد داریم تا چند جاذبه معروف و دیدنی آن را معرفی کنیم که در تور آفریقای جنوبی از آنها دیدن خواهیم کرد.

معدن طلای ریف سیتی:

یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی را معدن طلای ریف سیتی شکل داده است. گردشگران با رزرو تور آفریقای جنوبی می‌توانند از معدن یاد شده دیدن و لحظات نابی را تجربه کنند. این معدن در شهر ژوهانسبورگ واقع شده است و توانسته به یکی از بهترین جاذبه‌های دیدنی این شهر تبدیل شود.

موزه نلسون ماندلا:

کمتر کسی است که نام نلسون ماندلا را نشنیده باشد. این موزه متعلق به خانه رئیس جمهور سابق کشور آفریقای جنوبی بوده و بسیاری از هواداران این رئیس جمهور علاقه‌مندی زیادی را به موزه یاد شده دارند. در سفر با تور آفریقای جنوبی حتماً سری به این موزه خواهیم زد.

باغ وحش ژوهانسبورگ:

باغ وحش ژوهاسنبورگ سال 2003 افتتاح شده و خیلی زود به عنوان یکی از دیدنی‌ترین و زیباترین باغ وحش‌های کشور آفریقای جنوبی تبدیل شد. در این باغ وحش انواع گونه‌های حیات‌وحش از سراسر دنیا حضور دارند که می‌توان تصاویر باشکوه و بی‌نظیری را از آنها ثبت کرد تا به عنوان بخشی از تجربه سفر با تور آفریقای جنوبی در ذهنتان باقی بماند.

ساحل پنگوئن‌های آفریقایی:

یکی از جذابترین بخش‌های سفر تور آفریقای جنوبی، قطعاً بازدید از ساحل پنگوئن‌های آفریقا است. ساحل بولدرز در کیپ تاون، به عنوان تنها سکونتگاه ساحلی پنگوئن‌ها شناخته می‌شود که از نزدیک می‌توان آنها را دید. به این پنگوئن‌ها، پنگوئن‌ها پا سیاه هم گفته می‌شود که حرکات بسیار بامزه‌ای دارند. در حال حاضر جمعیت آنها به حدود 2 تا 3 هزار پنگوئن رسیده و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن آنها به آفریقای جنوبی می‌آیند.


خرید تور

معرفی بهترین هتل های اقامتی در سفر به آفریقای جنوبی

 شما می توانید با رزرو تور آفریقای جنوبی در یکی از بهترین هتل های این کشور اقامت نمایید. همچنین لازم به ذکر است که کشور یاد شده در صنعت گردشگری پیشرفت فوق العاده ای را داشته است. معروف ترین و شیک ترین هتل های مربوط به کشور آفریقای جنوبی عبارتند از:

  • هتل African Pride Melrose Arch: با رزرو تور گردشگری آفریقای جنوبی می توانید فرصت اقامت در هتل African Pride Melrose Arch را به دست آورید. این هتل بی نظیرترین خدمات و امکانات را به خود اختصاص داده است. شما می توانید اقامت در هتل یاد شده را در اولویت های خود قرار دهید.

  •  هتل Southern Sun Waterfront Cape Town: بدون شک با خرید تور آفریقای جنوبی می توانید فرصت اقامت در هتل Southern Sun Waterfront Cape Town را به دست آورید. مهمترین خدمات مربوط به هتل یاد شده عبارتند از: سالن ماساژ – سالن ورزش – اتاق های بزرگ و شیک – منوی کامل صبحانه.

  •  هتل منلیان بوتیک: برای اقامت در هتل یاد شده بایستی تور آفریقای جنوبی را هم اکنون رزرو کنید. این هتل جزو هتل های 5 ستاره کشور آفریقای جنوبی می باشد. شما می توانید از لوکس ترین و شیک ترین خدمات مربوط به هتل مذکور بهره مند شوید.

رزرو تور

آیتم های موثر در قیمت تور آفریقای جنوبی

توجه داشته باشید که آیتم های بسیار متعددی در قیمت تور آفریقای جنوبی دخیل هستند. مهمترین آیتم های موثر در قیمت تور گردشگری آفریقای جنوبی عبارتند از: خدمات ارائه شده در تورهای گردشگری آفریقای جنوبی – زمان سفر – مدت زمان برگزاری تور.

هزینه های مربوط به رزرو هتل و بلیط هواپیما اصلی ترین بخش از هزینه های تور آفریقای جنوبی را شکل می دهد. همکاران ما به دنبال رزرو ارزان ترین و بهترین هتل اقامتی برای گردشگران و مسافران خود هستند. توصیه می شود که در حین بستن چمدان های سفر خود یک سری از لوازم مهم را فراموش نکنید. همچنین این کشور آفتاب بسیار سوزانی را دارد و حتما از کرم های ضد آفتاب قوی استفاده نمایید.

راهنمای رزرو تور آفریقای جنوبی ارزان

تور آفریقای جنوبی ارزان قیمت را می توانید بدون تردید از همین وب سایت پیش روی خود رزرو کنید. امروزه گردشگران دوست دارند تا بهترین تور گردشگری آفریقای جنوبی را با کمترین بودجه و قدرت مالی در اختیار خود رزرو کنند. همچنین می توانید برای استعلام قیمت تور آفریقای جنوبی با همکاران فروش ما در شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آرند گشت اَمُرداد در ارتباط باشید. شما با رزرو هم اکنون خود می توانید از تخفیف های بالایی نیز برخوردار شوید. دیگر وقت آن رسیده است که تور گردشگری آفریقای جنوبی را با قیمت بسیار پایینی رزرو نمایید.

تورگردشگری        

هزینه سفر به آفریقای جنوبی

با رزرو تور آفریقای جنوبی می توانید تجربه های دلنشین و بی نظیری را به دست آورید. از سوی دیگر شما با رزرو تور گردشگری آفریقای جنوبی می توانید از مزایای زیادی نیز بهره مند شوید. ما نیز به دنبال کسب رضایتمندی و خشنودی شما عزیزان هستیم. یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص تور آفریقای جنوبی وجود دارد، هزینه های زندگی در این کشور می باشد. لازم به ذکر است که هزینه های اقامت در کشور آفریقای جنوبی بسیار مناسب می باشد. به طوری که گردشگران می توانند با کمترین قدرت مالی در اختیار خود، لوکس ترین هتل را رزرو کنند. همچنین شما می توانید با بودجه ی بسیار پایین در یکی از بهترین رستوران های کشور یاد شده غذای مورد علاقه ی خود را میل کنید. در حالت کلی هزینه های سفر به کشور آفریقای جنوبی بسیار ارزان تر از کشورهای اروپایی می باشد.

بهترین زمان برای رزرو آفر تور آفریقای جنوبی 

پیشنهاد می شود که قبل از رزرو تور آفریقای جنوبی لحظه آخری در مورد شرایط آب و هوایی این کشور اطلاعاتی را به دست آورید. بیشتر روزهای سال این کشور آفتابی می باشد و شما می توانید زمستان های گرمی را نیز در این کشور مشاهده کنید. لازم به ذکر است که میزان بارش باران در این کشور بسیار کم می باشد همین امر سبب شده کشور آفریقای جنوبی یکی از خشک ترین کشورهای دنیا باشد. تنوع آب و هایی در این کشور بسیار بالا بوده و همین امر نیز گردشگران را در حین رزرو تور آفریقای جنوبی دچار سردرگمی کرده است.  شما می توانید بهترین قیمت تور آفریقای جنوبی را از همین وب سایت پیش روی خود مورد بررسی قرار داده و سپس با خیال آسوده رزرو تان را شکل دهید. برخی از گردشگران بر این باورند که ماه های اردیبهشت تا شهریور جزو بهترین ماه ها برای بازدید از دیدنی های این کشور می باشد. 

تور

سوال های متداول در خصوص تور گردشگری آفریقای جنوبی 

تور آفریقای جنوبی را بدون درنگ و از دست دادن فرصت هم اکنون خریداری کنید. همچنین می توانید قبل از رزرو تور گردشگری آفریقای جنوبی مدنظرتون نظرات سایر گردشگران را نیز مورد بررسی قرار دهید. متداول ترین سوال ها در خصوص تور گردشگری آفریقای جنوبی عبارتند از:

 بهترین زمان برای رزرو و خرید تور آفریقای جنوبی کی می باشد؟

توجه داشته باشید که شرایط آب و هوایی کشور آفریقا در فصل تابستان بسیار گرم می باشد. با این حال بسیاری از توریست ها دوست دارند تا در فصل تابستان از دیدنی های این کشور بازدید کنند. شما هم می توانید با توجه به علاقه مندی تان یکی از بهترین تورهای گردشگری کشور آفریقای جنوبی را رزرو کنید.

  آیا برای رزرو تور آفریقای جنوبی نیازی به اخذ ویزای توریستی این کشور است؟

یکی از شرایط رزرو تور گردشگری کشور آفریقای جنوبی را اخذ ویزای این کشور شکل داده و شما بایستی در گام اول ویزای مذکور را رزرو نمایید. جهت اخذ ویزای توریستی کشور آفریقای جنوبی نیز می توانید به سفارت کشور یاد شده مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت کنید. 


بیشتر

پرسش و پاسخ

برای سفر به آفریقا به چه مدارکی نیاز داریم؟


برای أخذ ویزای آفریقای جنوبی نیاز به مدارک اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار، ۲ قطعه عکس ۳*۴، معرفی نامه شغل مسافر، نامه اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان، پرینت حساب بانکی 3 ماهه اخیر مسافر به لاتین و مهر و امضای بانک، ۲ نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر ۱۸ سال، بلیط و واچر هتل داریم.

هزینه سفر به آفریقای جنوبی چقدر است؟


هزینه سفر به آفریقای جنوبی از حدود 2090 دلار به علاوه بلیط هواپیما شروع می‌شود. با این مبلغ شما می‌توانید اقامتی حدود 10 شب و 11 روز را در آفریقای جنوبی تجربه کنید.

قیمت تور آفریقای جنوبی شامل چه مواردی می‌شود؟


قیمت تور آفریقای جنوبی همه هزینه‌های مربوط به ترانسفر، گشت‌های شهری، بلیط هواپیما، اقامت در هتل‌های با کیفیت آفریقای جنوبی، راهنمای فارسی‌زبان و ورودیه‌ها را شامل می‌شود.

هزینه بلیط آفریقای جنوبی چقدر است؟


قیمت بلیط آفریقای جنوبی بستگی به زمان مورد نظر شما برای سفر و ایرلاین‌های مختلف دارد. اما به طور کلی قیمت بلیط آفریقای جنوبی از حدود 50 میلیون تومان شروع می‌شود.

در تور آفریقای جنوبی سافاری هم وجود دارد؟


بله، سافاری یا گشت در میان حیات‌وحش، یکی از گشت‌ها و جاذبه‌های تور آفریقای جنوبی است که لحظات به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

واحد پول کشور آفریقای جنوبی چیست؟


واحد پول آفریقای جنوبی رند است. برای سفر به هر مقصد خارجی، مقداری از بودجه سفر با واحد پول رایج آن مقصد و بخش قابل توجهی را دلار یا یورو به همراه داشته باشید.

آیا سفر به آفریقای جنوبی امن است؟


آفریقای جنوبی توسعه یافته‌ترین کشور قاره آفریقاست و از این نظر از امنیت خوبی برای گردشگران و افرادی که به این کشور سفر می‌کنند، برخوردار است.

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟


بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی از اواسط شهریور تا اواخر اردیبهشت ماه که در این زمان از سال کشور آفریقای جنوبی در فصل بهار و تابستان قرار دارد.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS