انتخاب موزه لوور به عنوان پر بازدیدترین موزه جهان

انتخاب موزه لوور به عنوان پر بازدیدترین موزه جهان
1398/02/16 گردشگری

انتخاب موزه لوور به عنوان پر بازدیدترین موزه جهان

بر اساس جدیدترین گزارش هفته نامه لوپوئن، موزه لوور با بیش از ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده در سال ۲۰۱۸، پر بازدیدترین موزه جهان انتخاب شد.

بر طبق گزارش هفته نامه لوپوئن، ژاک لوک مارتینز، مدیر موزه لوور اعلام کرد:

تعداد بازدیدکنندگان و گردشگران از این موزه برای نخستین بار از زمان تاسیس این موزه تا زمان حاضر از مرز ۱۰ میلیون نفر فراتر رفته است.

بر اساس آمار و گزارشاتی که نشریه لوپوئن منتشر کرده است، تعداد بازدیدکنندگان موزه لوور پاریس در فرانسه، در سال ۲۰۱۷ حدود ۱/۸ میلیون نفر بود. دومین موزه پربازدید نیز، موزه ملی چین با ۸ میلیون بازدیدکننده، و سومین موزه، موزه متروپولیتن نیویورک با ۳/۷ میلیون بازدید کننده و گردشگر از سراسر جهان بوده است.

طبق بررسی ها و گزارشات حاصل تقریبا سه چهارم بازدیدکنندگان این موزه را خارجی‌ها تشکیل داده اند، ولی در بین گردشگران و ملیت‌های مختلفی که از موزه لوور پاریس دیدن کرده‌اند، فرانسوی‌ها با ۲۵ درصد کل بازدیدکنندگان (از جمله سالی ۵۶۵ هزار دانش آموز) در صدر است. پس از آن، آمریکایی‌‌ها با ۵/۱ میلیون نفر در جایگاه دوم و چینی‌ها در جایگاه سوم قرار دارند.

این گزارش عنوان می کند که بیش از ۵۰ درصد بازدیدکنندگان موزه لوور پاریس زیر ۳۰ سال بوده‌اند و موزه لوور در نظر دارد تا درهای خود را یک شب در ماه به طور رایگان به روی عموم و گردشگران بگشاید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS