هتل لاله چابهار چابهار

چابهار
هتل لاله چابهار
هتل 4 ستاره

هتل لاله چابهار

سیستان و بلوچستان- چابهار- انتهای بلوار امام- روبروی پارک الغدیر- هتل لاله چابهار
خوب 8/10

ما برای اقامت در چابهار، یکی از هتل های زیبا و بزرگ از گروه هتل های لاله که در ساحل دریای عمان خودنمایی می کند را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید در فضای سبز اطراف این هتل قدم بزنید و از هوای خوب و طبیعت زیبا لذت ببرید. این هتل اتاق‌های یک‌ تخته و دوتخته دارد و سوئیت‌هایش گنجایش دونفر و چهارنفر را دارند و در حین اقامتتان می‌توانید از خدمات و امکانات آنها بهره ببرید. 
همچنین رستوران هتل لاله غذاهای دریایی بسیار خوش طعمی ارائه میدهد که باعث شده اکثر میهمانان این هتل برای صرف غذا از رستوران هتل استفاده کنند. برای آن دسته از مهمانانی که طرفدار غذاهای ایرانی هستند نیز منوی متنوعی وجود دارد. همچنین فروشگاه صنایع دستی هتل با جمع آوری اصیل ترین صنایع دستی جنوب کشور می کوشد تا صنایع دستی محلی را با قیمت هایی مناسب به مهمانان عرضه نماید تا مسافران نیاز به جست و جوی زیاد برای این محصولات نداشته باشند. هتل لاله با ارائه خدماتی بیش از یک مرکز اقامتی مثل ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری چابهار تلاش میکند بیش از پیش رضایت خاطر میهمانان بندر زیبای چابهار را فراهم آورد. در حین اقامتتان در هتل لاله چابهار می‌توانید از جاذبه‌های اسرارآمیز گردشگری چابهار مثل گل فشان‌های طبیعی، کوه‌های مریخی یا کوه‌های مینیاتوری، روستا، مسجد تیس نیز لذت ببرید.

امکانات و خدمات هتل
سرویس فرنگی
یخچال
تلویزیون
اسپیلت
میز آرایش
سرویس فرنگی
یخچال
تلویزیون
اسپیلت
میز آرایش
قوانین و مقررات

استخر سر پوشیده - تهویه مطبوع - خشکشویی - صبحانه رایگان - رستوران در هتل - روم سرویس ۲۴ ساعته - جکوزی - سالن همایش - کتابخانه - اتاق جلسات - دسترسی به دریا - نمازخانه

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
تاریخ مورد نظر خود را وارد کنید
تاریخ رفت
تاریخ برگشت
تاریخ مورد نظر خود را وارد کنید

کلاس کابین

اتاق اول

بزرگسال (12 سال به بالا)

1

کودک(تا 12 سال)

0

منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS