تور کویر مصر- لیست قیمت و سفر ارزان به کویر مصر

توضیحات

همه چیز درباره تور کویر مصر؛ آفر تور کویر مصر و تفریحات کویرگردی

آیا تا به حال، نامی از تور کویر مصر شنیده اید؟ آیا می دانید این کویر در کجای جهان قرار دارد؟ آیا وقتی نامی از کویر مصر می آید به یاد سرزمین های کویری و باستانی کشور مصر می افتید؟ آیا می خواهید بدانید که کویر مصر چه جاهای دیدنی دارد و چطور به آنجا سفر کنید؟


اگر علاقمند به سفرهای ماجراجویانه هستید، می‌خواهید سواری هیجان انگیز با خودروهای آفرود و سافاری را تجربه کنید، برای شما پیشنهاد عالی داریم. انواع تورهای کویر مصر از طریق آژانس گردشگری آرندگشت امرداد برگزار می شوند که هر کدام را می توانید مطابق با برنامه سفر خود رزرو کنید.
در این مطلب می خواهیم درباره کویر مصر صحبت کنیم. می توانید آفر تور کویر مصر را با بهترین قیمت پیدا کنید و سفری به یک سرزمین خشک و کویری با منظره های حیرت آور داشته باشید! همچنین جاذبه های دیدنی کویر مصر را به شما معرفی می کنیم. از همه مهمتر، موقعیت مکانی دقیق این کویر زیبا را به شما توضیح می دهیم و خواهیم گفت که چطور می توانید به آنجا برسید.

موقعیت جغرافیای کویر مصر کجاست؟


شاید تعجب کنید اما کویر مصر، یکی از مناطق بیابانی در شهرستان خور و بیابانک اصفهان است! موقعیت مکانی این کویر وسیع با مناظری چشم نواز، درست در ۵۵ کیلومتری خور واقع شده است. از شهر کاشان که به سمت نایین حرکت کنید، مسیر خود را به سمت خور و بیابانک تغییر می دهید. کویر مصر در نزدیکی دشت کویر ایران قرار دارد و اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، این کویر درست در نیمه شمال شرقی استان اصفهان واقع شده است.
کویرگردی یکی از تورهای طبیعت گردی محسوب می شود. تور کویر مصر می تواند این فرصت را فراهم کند که آسمان شب را متفاوت تر از آنچه که در شهر می بینید تماشا کنید. آنچه که در این منطقه کویری، شما را مجذوب خود می کند، آب و هوا و نسیم ملایم، آسمانی شفاف و آبی در روز و آسمانی درخشان در شب است؛ چیزی که در کمتر منطقه‌ای در ایران مانند آن را پیدا خواهید کرد!
فاصله شهر اصفهان تا کویر مصر که روستایی به همین نام هم آنجا قرار دارد، ۴۲۱ کیلومتر است. این منطقه گرم کویری، دیدنی های زیادی دارد. علاقه‌مندان به بافت روستایی تاریخی، خانه های خشتی و گلی و برج های استوانه ای با دریچه هایی در ارتفاع، می توانند انواع تور ارزان کویر مصر یا تور لحظه آخری کویر مصر را رزرو کنند و از لحظات سفرشان به لذت ببرند.

چه تفریحات و سرگرمی هایی در تور کویر مصر وجود دارد؟

با رزرو تور کویر مصر به یک سرزمین وسیع و بیابانی سفر می‌کنید که تفریحات و سرگرمی های متنوعی در آن جا برای شما وجود دارد. یکی از فاکتورهای جدایی ناپذیر از مناطق کویری، شترها هستند؛ پس می توان پیش بینی کرد که وقتی به کویر مصر سفر می کنید، اولین تفریحی که می توانید از آن لذت ببرید، سوار شدن بر شتر ها است. این کار را با راهنمای تور انجام دهید و به توصیه هایی که مربی شترهای کویری به شما ارائه می دهد، توجه کنید. برای شترسواری در کویر مصر، این تجربه ماجراجویانه، باید هزینه را پرداخت کنید.
یکی دیگر از سرگرمی هایی که در کویر مصر انتظار شما را می کشد، رانندگی هیجان انگیز با خودروهای آفرود است! این خودروها برای سافاری در کویر مناسب هستند و برای سوار شدن بر آنها باید هزینه را پرداخت کنید. راننده خودروهای سافاری آفرود در کویر مصر با تجربه و ماهر است و یک تفریح پرهیجان و ایمن را تجربه خواهید کرد. 
ممکن است اجاره خودروهای آفرود به صورت بدون راننده هم میسر باشد، بنابراین حتماً قبل از اینکه این سرگرمی را تجربه کنید، با مسئول اجاره خودروهای سافاری در کویر صحبت کنید.
سوار شدن بر موتورهای چهار چرخ و رانندگی روی شن‌های داغ کویر مصر، یکی دیگر از تفریحات و سرگرمی هایی است که به شما پیشنهاد می دهیم. برای سوار شدن بر این موتورها باید مبلغی را به عنوان کرایه ساعتی موتور پرداخت کنید. این هزینه ها چندان زیاد نیستند؛ پس به راحتی می توانید بودجه مالی خود را در تور کویر مصر مدیریت کنید.
پیدا کردن سوژه های عکاسی از منظره یک کویر برای علاقه‌مندان به این فعالیت هنری چندان سخت نیست! کافیست با یک دوربین حرفه‌ای وارد این کویر پهناور شوید، و از قسمت های مختلف آن عکاسی کنید. بسیاری از علاقه مندان به علم نجوم و ستاره شناسی، همراه با تلسکوپ های خود، کویر مصر را برای اقامت شبانه انتخاب می کنند تا این شاهکار آفرینش را نظاره گر باشند.
مراقب باشید که هنگام کویرگردی با انواع جانوران کویری روبرو خواهید شد. مار جعفری، روباه و گربه در کویر، خزندگان  کویری، رتیل وعقرب، گونه هایی هستند که در سراسر این کویر وسیع زندگی می کنند.

قیمت تور کویر مصر چقدر است؟

قیمت تور کویر مصر بر مبنای زمان سفر شما، تعداد همراهانتان و نحوه سفر کردن به صورت انفرادی یا تورهای گروهی تعیین می شود. این تورها جزو تورهای طبیعت گردی دسته بندی می شوند و قیمت مناسبی دارند. 
تور ارزان کویر مصر و آفر تور کویر مصر در بهترین زمان سفر با قیمت های مناسب در دسترس است. شرایط آب و هوایی کویر مصر، گرم و خشک است، بنابراین بهتر است هنگامی برای رزرو این تورها اقدام کنید که کویر نه چندان سرد و نه چندان گرم باشد.
البته از نظر علم جغرافیایی و آب و هوا، روزهای کویر، بسیار گرم و شب های سردی را دارد. پیشنهاد می کنیم تور کویر مصر در اصفهان را در فصل پاییز زمستان و اوایل بهار رزرو کنید.

در کویر مصر کجا اقامت داشته باشیم؟

علاقه‌مندان به کویرگردی که می خواهند به کویر مصر اصفهان سفر کنند، حتماً به این موضوع فکر می کنند که آیا این کویر بزرگ و پهناور، اقامتگاه های هتل هایی دارد که بتوانند استراحت کنند! اکثر اقامتگاه هایی که در مناطق کویری برای مسافران وجود دارند، دارای بافت تاریخی و سنتی هستند؛ یعنی در کویر مصر، هتل های سنتی و خشتی را مشاهده می کنید.
اقامتگاه هایی از جمله هتل کویری بالی، با یک معماری قدیمی اما جذاب که نظر هر مسافر را به خود جلب می کند؛ هتل کویری بالی، هتلی سه ستاره است و امکانات کامل رفاهی و اقامتی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. با اطمینان خاطر می توانید در تور کویر مصر شرکت کنید و در این هتل سه ستاره اقامت داشته باشید
یکی دیگر از هتل های نزدیک به کویر مصر، هتل 3 ستاره تی دا نام دارد. این هتل در شهر خور قرار گرفته، امکانات کامل ارائه می دهد و معماری آن کاملاً سنتی و قدیمی است. با این حال، جذابیت خاصی برای مسافران تورهای کویرگردی ارائه می دهد. برخی خانه های سنتی و بومی هم برای اقامتگاه مسافران در نزدیکی شهر خور و بیابانک وجود دارند که آنجا می توانید اقامت داشته باشید.
آژانس گردشگری آرند گشت امرداد، برنامه ریزی کامل را برای شما ترتیب داده تا بهترین قیمت تور کویر مصر را دریافت کنید و در این سرزمین جذاب به شما خوش بگذرد. تورهای کویرگردی فقط محدود به کویرهای زیبای استان اصفهان نیستند؛ کافیست با کارشناسان این آژانس مسافرتی تماس بگیرید تا شما را از تورهای طبیعت گردی سایر استان ها مطلع سازند.

جاذبه های گردشگری کویر مصر که شما را مجذوب خود خواهند کرد

  • دریاچه نمک کویر مصر

دریاچه نمک کویر مصر یکی از شاهکارهای آفرینش در این منطقه وسیع است که به نام دریاچه نمک خور هم شناخته می‌شود. وقتی برای تفریح به کویر مصر سفر می کنید، این دریاچه می تواند شما را مجذوب خود کند. دریاچه نمک در کویر مصر در وسعتی حدود ۲۰۰۰ کیلومتر گسترده شده است و حدود 707 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. عمق این دریاچه نمکی با بلورهای سپید زیبا، ۵ تا ۱۰ سانتی متر است اما یک اکوسیستم فعال را از نظر شوره زارها و لجن زارها به وجود آورده و همین عامل باعث شده که گونه های جانداران آبزی نتوانند آنجا زندگی کنند.
آنچه که جذابیت ظاهری این دریاچه نمک را دو چندان ساخته، تشکیل چند ضلعی های منظم و نامنظم به شکل پنج ضلعی، شش ضلعی یا چند ضلعی های نامنتظم است که به آنها پلی گون گفته می شود. اگر از نمای بالا به این اشکال نگاه کنید، شبیه به کندوی زنبور عسل تشکیل شده اند.
گفته می شود این دریاچه، بزرگترین منبع ماده شیمیایی پتاس در سراسر جهان است! نحوه تشکیل این پدیده زمین شناسی بسیار شنیدنی است، بنابراین پیشنهاد می کنیم تور کویر مصر را رزرو کرده و خودتان به این مکان زیبا سفر کنید.

  • قلعه قدیمی بیاضه

در فاصله ۵۰ کیلومتری از جنوب شرقی شهرستان خور، یک روستای سنتی و قدیمی وجود دارد که به آن بیاضه گفته می شود. زیباترین و معروف ترین جاذبه گردشگری کویر مصر در این منطقه، قلعه بیاضه نام دارد که قدمت آن به هزاران سال قبل باز می گردد. باقیمانده این قلعه، نمادی از معماری دوران ساسانیان است. بازدید از نمای بیرونی و قسمت های داخلی قلعه بیاضه در خور را در برنامه گردشگری خود قرار دهید.

رزرو تور کویر مصر با مجموعه گردشگری آرند گشت امرداد

اگر علاقمند شده اید که این جاذبه گردشگری ایران در استان اصفهان را از نزدیک ببینید و به تفریحات و هیجانات کویرگردی علاقه زیادی دارید، تور کویر مصر را همراه با آژانس گردشگری آرند گشت امرداد تجربه کنید. این آژانس مسافرتی بهترین قیمت ها را برای سفر به کویر مصر در شهرستان خور و بیابانک اصفهان ترتیب داده است. تورهای یک روزه تا ۳ روزه یا پکیج تور کویرگردی ارائه می شود؛ کافیست برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان تور ایرانگردی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بیشتر

پرسش و پاسخ

در کویر مصر چه تفریحاتی را می توان تجربه کرد؟؟


1) شترسواری در کویر مصر 2)موتور های چهارچرخ 3)اجاره خودروهای آفرودی 4)سند بوردینگ(شن سواری) 5) عکاسی

از تهران به کمک چه مسیرهایی می توان به کویر مصر سفر کرد؟


مسیر اول: تهران به سمت سمنان مسیر دوم :تهران به سمت جاده قم

از تهران تا کویر مصر چند ساعت در راه هستیم ؟


حدود 9 تا 10 ساعت زمان میبره تا به کویر زیبای مصر برسید.

به کویر مصر به چند طریق میشوند سفر کرد؟


1) اتوبوس 2) ماشین شخصی 3)به وسیله تور گردشگری

فاصله اصفهان تا کویر مصر چند ساعت است؟


از اصفهان تا به سمت نایین بروید سپس به جندق و روستای کویر مصر حدود 5 ساعت در راه هستید.

چه زمانی برای سفر به کویر مصر مناسب است؟


بهترین زمان برای سفر به کویر مصر از آبان ماه تا اردیبهشت ماه است.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS