مقاصد گردشگری

راهنمای سفر یک روزه آبشار خور

اگر اهل سفرهای طبیعت‌گردی هستید، حتما نام آبشار خور را بارها شنیده‌اید. برای رفتن به این آبشار 60 متری که به سان خورشیدی در میان کوه‌های سربه فلک کشیده و طبیعت بی‌نظیر منطقه می‌درخشد، نیاز به سفر طولانی و فاصله گرفتن آنچنانی از تهران ندارید. کافی است تا استان البرز در نزدیکی تهران سفر کنید!

راهنمای سفر یک روزه آبشار بولا

دوست دارید آبشاری با قامتی سبز گونه را از فاصله نزدیک تماشا کنید؟ تور آبشار بولا، سفری یک روزه است که شما را راهی استان مازندران و منطقه حفاظت شده به همین نام می‌کند.

راهنمای سفر یک روزه شیرین رود

دوست دارید در روزهای گرم تابستان، یک آخر هفته خنک و مفرح داشته‌باشید؟ تور رودخانه نوردی شیرین رود قادر است یک آخر هفته شاد و خنک  را برای شما و دوستانتان به ارمغان بیاورد. آب بازی و رودخانه نوردی در شیرین رود یک سفر یک روزه دلچسب است که خستگی یک هفته‌ی شلوغ و پردردسر را از تنتان بیرون می‌کند.

راهنمای سفر یک روزه آبشار هفت چشمه

اگر شما هم پایتخت‌نشین هستید و وقت و زمان کافی برای تماشای جاذبه‌های فراوان ایران زمین را ندارید، می‌توانید با یک سفر یک روزه حال و هوای خود را حسابی تغییر دهید، تور آبشار هفت چشمه همان فرصت ناب برای این تغییر در حال و هواست.

راهنمای سفر یک روزه دره زمان

تصور راه رفتن و شنا کردن در دل رودخانه با آب خنک از آن دسته تفریحاتی است که در روزهای گرم تابستان حسابی می‌چسبد و بسیار لذت‌بخش خواهد بود. دره زمان همان مقصد بسیار دلپذیری است که می‌توانید با امردادتور همراه شده و یک سفر یک روزه شاد را تجربه کنید.

راهنمای سفر یک روزه دریاچه حاج علی قلی

دوست دارید به یکی از شهرهای مهم و قدیمی ایران سفر کنید؟ اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که تاریخ و هویت کشور عزیزمان ایران برایش مهم است، سفر به یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران یعنی دامغان در استان سمنان را به شما توصیه می‌کنیم. تور دامغان شما را به یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران به دوره پارت‌ها و حتی قبل از آن می‌برد.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید!
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS