دانستنی های سفر به گرجستان

گرجستان، یکی از کشورهای شرقی قاره اروپا است که اگرچه شاید پیشرفت ها و فناوری های کشورهای غربی اروپا را نداشته باشد، اما بدون شک یکی از زیباترین کشورهای این قاره است. گرجستان در سالهای اخیر رشد فراوانی در صنعت گردشگری داشته و با سرمایه گذاری های فراوان در این حوزه، در کنار جاذبه های فرهنگی و تاریخی و طبیعی خودش، به یکی از کشورهای هدف گردشگری در جهان و خصوصاً در بین ایرانیان تبدیل شده است.

بلیط استانبول

استانبول ترکیه یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در بین ایرانیان است و هر ساله گردشگران و مسافران بسیاری از ایران به شهر زیبای استانبول سفر می کنند. اما یکی از نکات مهم قبل از سفر به استانبول، تهیه بلیط هواپیما یا بلیط استانبول است که به دلیل تعدد ایرلاین های موجود و ساعت های پروازی مختلف، مقوله خاص خود را دارد. در این وبلاگ به راهنمایی تهیه بلیط استانبول (پرواز استانبول) خواهیم پرداخت.

رنگ پاسپورت ها و تفاوت آنها

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حالی که در صف انتظار خطوط هواپیمایی خارجی در فرودگاه ایستاده اید، متوجه تفاوت رنگ های پاسپورت هایی که در دست دیگر مسافران است، شده باشید. احتمالا برایتان این سؤال پیش آمده که تفاوت رنگ پاسپورت ها برای چیست؟ همراه ما باشید تا به علت تفاوت رنگ پاسپورت ها پی ببریم.

کرونا، پروازهای مسافربری هواپیمایی امارات را متوقف کرد

شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر به یک مسئله دردسرساز در سراسر جهان تبدیل شده و همه گیری این ویروس خطرناک باعث شده تا بسیاری از شرکت های هواپیمایی کوچک و بزرگ جهان از جمله " شرکت هواپیمایی امارات " پروازهای مسافربری خود را موقتاً متوقف کنند.

سفر خود را لغو نکنید، به تعویق بیاندازید

صنعت گردشگری یکی از مواردی است که با شیوع ویروس کرونا (کوید-19) آسیب های فراوانی دید و بسیاری گردشگران و مسافران در سراسر دنیا را وادار به لغو یا کنسل کردن سفرهای خود کرد. موضوعی که در ایران نیز مستثنی نبود و سفرهای نوروزی را به شدت تحت تأثیر قرار داد.

دانستنی های سفر به روسیه

کشور پهناور روسیه به عنوان بزرگترین کشور جهان، با داشتن تعداد بیشماری از جاذبه های گردشگری دیدنی و زیبا محبوبیت زیادی در بین گردشگران در سراسر دنیا پیدا کرده است که بهتر است قبل از سفر، با نکاتی از سفر به روسیه آشنا شویم.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید!
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS