شش جاذبه دیدنی مسکو روسیه

شش جاذبه دیدنی مسکو روسیه
1398/03/26 گردشگری

شش جاذبه دیدنی مسکو روسیه

مسکو، پایتخت کشور پهناور و بزرگ روسیه، به عنوان یکی از زیباترین و بزرگ ترین شهرهای این کشور جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که در سفر به روسیه (تور روسیه) حتما باید از آنها دیدن کرد. از برترین گالری‌های هنری گرفته تا بناهای تاریخی و کلیساهای باشکوه و مراکز خرید بزرگ و متنوع، جاذبه هایی دیدنی در مسکو هستند که انتظار بازدید گردشگران را می کشند. مسکو روسیه همواره تاریخی پرفراز و نشیب داسته و اتفاقات و حوادث تاریخی زیادی را تجربه کرده است. همین موضوع باعث شده تا این شهر جاذبه های تاریخی بسیاری برای سفر و گردشگری داشته باشد و یکی از برترین شهرهای جهان برای سفری به یادماندنی محسوب شود.

اگر قصد سفر به مسکو را دارید، با کلیک روی لینک تور روسیه اَمُرداد تور، بهترین هتل ها با بهترین قیمت ها را انتخاب کنید.

در سفر به مسکو، فرصت دیدار از این جاذبه ها را از دست ندهید و حتما برای بازدید از آنها وقت بگذارید. پس همراه ما باشید در معرفی 6 جاذبه برتر مسکو.

1) متروی مسکو

متروی مسکو یکی از عمیق‌ترین و قدیمی ترین خطوط متروی دنیا بوده ۱۹۶ ایستگاه و بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر دارد. تزیینات هر ایستگاه به نحوی طراحی شده است که ویژگی‌های خاص همان ایستگاه را نشان دهد. تندیس‌ها، لوسترهای زیبا و موزاییک‌‌کاری‌های شگفت‌انگیز و هنرمندانه تنها گوشه کوچکی از جاذبه ها و دیدنی های ایستگاه‌های متروی مسکو روسیه است.

Metro

2) بازدید از حمام روسی یا بانیا

اگر می‌خواهید تجربه‌ای خاص و اصیل در سفر به روسیه داشته باشید، حتما بانیا یا حمام‌های بخار روسی را تجربه کنید.

3) کرملین

بدون شک می توان گفت کرملین یکی از مهمترین و زیباترین جاذبه های مسکو است. شکوه کاخ‌های کرملین با معماری زیبا و اصیل خود که اکنون مقر قدرت در این کشور محسوب می شود تا به امروز ادامه پیدا کرده و به یکی از برترین جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی بدل شده است.

Russiakr

4) میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل

این دو جاذبه، قطعا محبوبترین و معروفترین جاذبه های شهر مسکو محسوب می شوند و فقط هنگامی می توان از سفر به مسکو (تور مسکو) رضایت داشت که حتما از این دو جاذبه برتر مسکو بازدید کرد. گنبدهای رنگارنگ کلیسای جامع سنت باسیل، یکی از نمادهای گردشگری روسیه و مسکو است. میدان سرخ نیز در مرکز شهر مسکو قرار گرفته و مرکز پررفت و آمد شهر و میزبان رویدادهای اجتماعی، بازارچه‌ها، فستیوال‌ها و جشن‌های مختلف و هیجان انگیز در این شهر است.

Redsquare

5) لذت خرید کردن در GUM

این مرکز خرید، یکی از مناسبترین مکان ها برای خرید کردن در مسکو است. این مجموعه میزبان بوتیک‌های طراحان برتر، کافه‌های جذاب و زیباترین تزیینات کریسمس در کل شهر است و طرفداران خاص خود را دارد.

Gum

6) کلیسای جامع مسیح منجی

کلیسای جامع مسیح منجی در مسکو، بلندترین کلیسای ارتدکس مسیحی در کل دنیا محسوب می شود. این مجموعه بی نظیر، امروزه، یه یکی از دیدنی های شهر مسکو روسیه تبدیل شده است. این کلیسا که در سال ۱۸۸۳ احداث شد، دارای ۴۹۰۰ مترمربع مساحت و ۷۹ متر طول است.

با کلیک بر روی لینک تور روسیه و تور مسکو از بهترین قیمت های این تور با خبر شوید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS