شهر زیبا و بندری آنتالیا در کشور ترکیه، سالهاست که به یکی از شهرهای پرطرفدار و توریستی این کشور تبدیل شده و میزبان گردشگران بسیاری در فصل تابستان است. آنتالیا، به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری متنوع از جمله آثار تاریخی، سواحل زیبا و تمیز، مراکز خرید گوناگون، رستوران های مختلف با لذیذترین غذاها و همچنین دارا بودن آب و هوای مطبوع مدیترانه ای، در کانون توجه بسیاری از گردشگران خصوصا گردشگران ایرانی قرار گرفته است. مسافت کم بین ایران و ترکیه باعث شده تا بسیاری از ایرانیان تور آنتالیا را به عنوان یکی از سفرهای خارجی خود انتخاب کنند. با توجه به رشد تقاضا برای سفر به آنتالیا در سال‌های گذشته، هتل‌های لوکس متعددی در جای جای نوار ساحلی آنتالیا تاسیس شده‌اند؛ این هتل ها به اندازه کافی امکانات تفریحی و گردشگری هیجان انگیزی را باری شما فراهم می کنند، به نحوی مسافران از بدو ورود به‌ صورت تمام وقت سرگرم بوده و حتی گاهی فرصت خروج از هتل را تا پایان مدت اقامت پیدا نمی‌کنند. انتخاب هتل همواره یکی از مهمترین عوامل موثر در سفرهای خارجی است. به نحوی که اگر هتلی مناسب با قیمتی مناسب انتخاب کنید، تاثیر به سزایی در کیفیت سفر شما خواهد داشت. با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش تقاضا برای سفر با تور آنتالیا، در این مقاله ده تا از بهترین هتل های آنتالیا به انتخاب گردشگران را معرفی خواهیم کرد تا در هنگام انتخاب هتل اقامتتان، آگاهی بیشتری داشته باشید؛ همراه ما باشید.


1) هتل کرون پلازا (Crown Plaza Antalya)

crownplaza

هتل کرون پلازا از مشهورترین و پرطرافدار ترین هتل های 5 ستاره این شهر است که در ساحل مشهور کونیا آلتی (Konyaalti) واقع شده و مجهز به امکاناتی نظیر استخرهای سرپوشیده و روباز، اینترنت بی‌سیم (WiFi)، اتاق‌های لوکس و مجهز، سه رستوران بزرگ دارای منوی کامل از غذاهای ترک و بین‌المللی، بوفه صبحانه با امکان سرو غذا در اتاق و تراس است. کارکنان این هتل به بهترین شکل ممکن آموزش دیده و مسلط به زبان‌های مختلف مانند روسی، فرانسه، انگلیسی، آلمانی و عربی بوده و در کلیه امور از جمله کرایه خودرو و دوچرخه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

از مهمترین امکانات هتل کرون پلازا آنتالیا که دارای 192 اتاق است، می توان به اینترنت بی‌سیم رایگان، اسپا، ترنسفر فرودگاهی، استخر روباز، رستوران با منوهای خاص مانند منوی رژیمی و کودکان، بوفه، پارکینگ رایگان، سشوار، حوله مجزا برای سرویس بهداشتی و استخر، اسباب بازی استخر برای کودکان، تلویزیون تخت ماهواره‌ای، تلفن، خشکشویی، اتاق و زمین بازی، سونا، سالن ورزشی، اسپا، کرایه خودرو و دوچرخه، نگهداری کودک، سالن کنفرانس، محوطه مخصوص افراد سیگاری، فروشگاه‌ها، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، سالن زیبایی و ... اشاره کرد.

2) هتل آکرا باروت (Akra Barut)

akrabarut

هتل آکرا باروت آنتالیا، یکی دیگر از هتل های 5 ستاره پرطرفدار این شهر است که در ساحل مدیترانه واقع شده و از بالکن اتاق‌های آن می‌توان منظره زیبای طبیعت اطراف را تماشا کرد. اتاق های این هتل مجهز به امکاناتی نظیر تلویزیون، تخت مجهز به کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت بی‌سیم رایگان هستند. کارکنان هتل آکرا باروت که مسلط به تعدادی از زبان‌های خارجی مانند ترکی، روسی، فرانسه، انگلیسی و آلمانی هستند، با آغوشی باز میزبان مسافران آنتالیا هستند.

هتل آکرا باروت با 471 اتاق، دارای امکانات رفاهی نظیر حوله و سشوار، کمد لباس، استخر کودک، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترک، کرایه دوچرخه، زمین بازی، ماساژ، اسپا، مرکز تندرستی، سونا، زمین تنیس، بوفه میان وعده، رستوران‌های متفاوت (سلف سرویس و دارای منو)، سرو صبحانه در اتاق، اینترنت و پارکینگ رایگان، میز تور برای تهیه و رزرو بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، نگهداری کودک، نظافت اتاق، خشکشویی، خدمات تجاری (تکثیر و پرینت اوراق)، سالن کنفرانس، فروشگاه‌ها، ترنسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، کرایه خودرو، سوئیت‌های مخصوص ماه عسل است.

3) هتل رامادا پلازا آنتالیا (Ramada Plaza Antalya)

Ramadaplaza

هتل رامادا پلازا از محبوبترین و معروف ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا بوده که در بین ایرانیان محبوبیت خاصی دارد. این هتل در نوار ساحلی آنتالیا و در فاصله ۷۰۰ متری از منطقه تاریخی کالیچی (Kaleici) واقع شده و مجهز به امکانات به روزی مانند  اسپا، سونا، حمام ترک، ماساژ و استخر روباز است. این هتل دارای 3 رستوران مختلف بوده که در هر یک از آن‌ها غذاهای متفاوتی از جمله غذاهای ایتالیایی، غذاهای دریایی و... روزانه در سه وعده غذایی سرو می‌شوند. هتل رامادا پلازا دارای برنامه های سرگرم کننده عصرگاهی متنوعی برای مسافران خود است. البته هتل ورود حیوانات خانگی به منظور آسایش مسافران را ممنوع کرده است.

فرودگاه بین‌المللی آنتالیا در فاصله ۱۰ کیلومتری و نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ نیز در حدفاصل ۱۹ کیلومتری از این هتل واقع هستند.

این هتل که دارای 240 اتاق است، امکاناتی مانند پارکینگ و اینترنت بی‌سیم رایگان، ساحل اختصاصی، موج سواری، استخر سرپوشیده و روباز، کتابخانه، حمام گرم و جکوزی، انواع سرگرمی‌ها مانند دارت و پینگ پنگ، ماساژ و اسپا، اتاق بازی، سالن ورزشی، سونا، نگهداری از کودک، خشکشویی، میز تور، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران‌هایی با منوها و سبک‌های متفاوت، سالن کنفرانس، پرینت و کپی، فروشگاه‌ها، کرایه خودرو، سوئیت‌‌های ماه عسل، اتاق‌های VIP، سالن زیبایی، خدمات ویژه معلولان، ترنسفر فرودگاهی را برای مسافران خود فراهم کرده است.

4) هتل آکوا لند اند سو (Hotel Su & Aqualand)

Aqualand

این هتل 5 ستاره در رده پرطرفدارترین هتل های آنتالیا قرار دارد که علت آن را می توان در قرار گرفتن در در ساحل معروف کونیا آلتی و همچنین طراحی مینیمال مدرن و پارک آبی هیجان انگیز آن دانست. همچنین این هتل دارای آکوالندی به مساحت ۱۱,۵۰۰ مترمربع است که در انواع وسایل بازی مانند ۱۲ سرسره آبی، استخر مواج، استخر بازی و استخر کودکان است. اتاق های این هتل زیبا، طراحی منحصر به فردی دارند و مجهز به نورپردازی، بالکن اختصاصی با مبلمان و سیستم تهویه مرکزی هستند.

هتل سو در فاصله ۱٫۵ کیلومتری از مرکز شهر، در حدود ۲۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی آنتالیا، ۲۰ کیلومتری نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ و ۲٫۱ کیلومتری از استادیوم آنتالیا فاصله دارد.

هتل آکوا لند اند سو، دارای 294 اتاق بوده و امکاناتی نظیر حوله و سشوار، وان حمام، کمد لباس، استخر گرم، پارک آبی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، غواصی، حمام ترک، کتابخانه، کرایه خودرو، حمام گرم، زمین بازی، ماساژ، اسپا، اتاق بازی، سالن ورزشی، زمین تنیس، رستوران و بوفه، اینترنت و پارکینگ رایگان، راهنمای رزرو و تهیه بلیط، نگهداری چمدان، میز تور، تبدیل ارز، چک این/ چک اوت اکسپرس، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، نگهداری کودک، زمین بازی سرپوشیده کودک، خشکشویی، کپی و پرینت، سالن کنفرانس، فروشگاه‌ها، ترنسفر فرودگاهی، فضای مخصوص استعمال دخانیات، کرایه خودرو، سوئیت مخصوص ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های VIP، سالن زیبایی را برای میهمانان خود فراهم کرده است.

5) هتل ریکسوس آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)

rixus

هتل 5 ستاره ریکسوس آنتالیا، یکی از هتل های مشهور و برگزیده این شهر است که تنها با 4 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد.  این هتل در میان جنگل‌های سرسبز و انبوه پارک فرهنگی آتاتورک و در جوار ساحل کونیا آلتی و رشته کوه توروس قرار دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش است؛ زیرا امکانات ورزشی بی نظیری در این هتل تعبیه شده اند؛ مانند سالن ورزشی مدرن و دو زمین تنیس مجزا. علاوه بر این، مهمانان هتل ریکسوس می‌توانند از مرکز اسپا و حمام سنتی ترک برای رفع خستگی استفاده کنند.

هتل ریکسوس آنتالیا 360 اتاق دارد که و از مهمترین امکانات آن می توان به حوله و سشوار، استخر گرم، مبلمان فضای آزاد، آویز لباس، کلوپ کودکان، حمام سنتی ترک، کارکنان خوش برخورد، سرگرمی‌هایی مانند کرایه دوچرخه، بازی دارت، کارائوکه و پینگ پونگ، زمین بازی، ماساژ، اسپا، مرکز سلامت، سونا، زمین تنیس، سرویس نظافت اتاق، خشکشویی، میز تور و رزرو، چک این و چک اوت خصوصی، تبذیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، کارکنان مسلط به زبان‌های خارجی (ترکی، روسی، انگلیسی و آلمانی)، فروشگاه‌ها، سیستم تهویه مطبوع، کرایه خودرو، اتاق‌های متصل، آسانسور، اتاق‌های VIP، اتاق‌های مخصوص خانواده، امکانات ویژه معلولان، ترنسفر فرودگاهی اشاره کرد.

6) هتل پورتوبلو (Porto Bello Hotel Resort & Spa)

portobello

این هتل یکی دیگر از هتل های 5 ستاره آنتالیا است. هتل پورتوبلو هتلی لوکس و ساحلی در ساحل دریای مدیترانه است و اتاق‌های مهمانان مجهز به بالکن اختصاصی و تلویزیون تخت متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. رستوران این مجموعه بهترین غذاهای بین المللی را در اختیار مسافران و میهمانان خود قرار می دهد.

هتل پورتوبلو در دامنه کوه‌های بی‌داغلاری (Beydaglari) و ۲۲ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا و ۳۰ کیلومتری از نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ آنتالیا قرار گرفته است.

هتل پورتوبلو دارای 346 باب اتاق بوده و مهمترین امکانات رفاهی آن عبارتند از: پارکینگ و اینترنت بی‌سیم رایگان، حوله و سشوار، وان حمام، کمد لباس، استخر سرپوشیده و روباز، برنامه‌ سرگرمی عصرگاهی، کلوپ کودکان، محوطه ساحلی اختصاصی، غواصی و موج سواری، حمام ترک، کرایه دوچرخه، سونا و وان جکوزی، میز پینگ پونگ، زمین بازی، ماساژ و اسپا، اتاق بازی، سالن ورزشی، زمین تنیس، رستوران (سلف سرویس و دارای منو)، بوفه، صندوق امانات، میز تور، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خشکشویی، خدمات تجاری شامل پرینت و تکثیر اوراق، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی و کارکنان چند زبانه.

7) هتل کایا پلازا گلف (Kaya Palazzo Golf)

Kayaplaza

هتل کایا پلازا گلف از مشهورترین هتل های 5 ستاره آنتالیا بوده و در نوار ساحلی قرار داشته و دارای نزدیک به ۲۰۰ ساحل اختصاصی مجهز به تخت‌ها و صندلی‌های ساحلی است. این مجموعه بزرگ و دیدنی در میان باغ بزرگی قرار دارد و امکانات جالبی از جمله استخر کودک و استخرهای روباز را برای مسافران فراهم کرده است. اتاق های هتل کایا پلازا گلف علاوه بر چیدمانی مدرن، با مکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم رایگان، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت و بالکن اختصاصی  مجهز شده اند. با انتخاب این هتل برای اقامتتان در آنتالیا می توانید از امکانات تفریحی لوکسی مانند زمین تنیس، ۳ زمین گلف به طول ۳ کیلومتر، تنیس روی میز، دارت و غواصی بهره‌مند شوید.

هتل هتل کایا پلازا گلف در فاصله ۶٫۵ کیلومتری از مرکز شهر بلک قرار داشته و با ۳۰ رانندگی می‌توان به فرودگاه دسترسی پیدا کرد. همچنین نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ آنتالیا در فاصله ۱۸ کیلومتری از این هتل واقع شده است.

این هتل دارای 639 باب اتاق بوده و امکاناتی نظیر حوله و سشوار، کمد لباس، استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، برنامه‌های سرگرمی عصرگاهی، کلوپ کودکان، ساحل اختصاصی، موج سواری، حمام ترک، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، رستوران‌ها و کافه‌ها، اینترنت و پارکینگ رایگان، راهنمای رزرو و تهیه بلیط، نگهداری چمدان، تبذیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه اتاق، خشکشویی، اتاق جلسه و کنفرانس، کپی و پرینت، فرودشگاه‌ها، ترانسفر فرودگاهی، فضای مخصوص استعمال دخانیات، کرایه خودرو، اتاق‌ها VIP، سالن زیبایی، کارکنان مسلط به زبان‌‌های خارجی را در خود جای داده است.

8) هتل فیم رزیدانس لارا (Fame residence Lara & Spa)

fameresidence

این هتل 5 ستاره تنها با 4 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد و دارای فضایی بسیار شیک و مدرن با امکانات ویژه مانند ساحل اختصاصی، مرکز اسپا، استخر روباز به همراه پارکینگ و اینترنت رایگان است. اتاق های این هتل به زیباترین شکل ممکن طراحی شده اند و مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و با مبلمانی راحت و به رنگ ملایم هستند. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا و محل نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ در حدود ۲۰ کیلومتر بوده و با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توان به فرودگاه دسترسی پیدا کرد.

هتل هتل فیم رزیدانس لارا آنتالیا، 442 اتاق داشته و مهمترین امکانات خدماتی و رفاهی آن عبارتند از سشوار و وان حمام، استخر سرپوشیده و روباز، پارک آبی، برنامه‌های سرگرمی عصرگاهی، ساحل اختصاصی، غواصی، حمام ترک، بولینگ، کرایه دوچرخه، حمام گرم و جکوزی، دارت، پینگ پونگ، زمین بازی، ماساژ، اسپا، اتاق بازی، سالن ورزشی، سونا، زمین تنیس، کانال های ماهواره‌ای، رستوران‌ها و بوفه‌ها، اینترنت و پارکینگ رایگان، تبذیل ارز، چک این/ چک اوت اکسپرس، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خشکشویی، اتاق جلسه و کنفرانس، کپی و پرینت، فروشگاه‌ها، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت‌ ماه عسل، اتاق‌های VIP، امکانات ویژه معلولان، سالن زیبایی، کارکنان چند زبانه.

9) هتل تایتانیک دلوکس بلک (Titanic Deluxe Belek)

titanic

هتل تایتانیک دلوکس بلک یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا بوده که در میان جنگل‌های انبوه کاج قرار داشته و دارای ۹ استخر روباز، دو استخر سرپوشیده، ۸ زمین تنیس، ۳ زمین چمن فوتبال، پارک آبی، مرکز اسپا و سالن ورزشی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده که در فاصله 800 متری از آن قرار دارد. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون LED، سیستم تهویه مطبوع و بالکن‌های اختصاصی است. همچنین هتل دارای رستوران‌ مخصوص کودکان، رستوران سلف سرویس و ۴ رستوران دیگر دارای منوهای متنوع برگرفته از غذاهای سنتی ترک، ایتالیایی و غذاهای دریایی است.

فرودگاه آنتالیا در فاصله ۳۰٫۶ کیلومتری و منطقه تاریخی کالیچی در فاصله ۴۰٫۲ کیلومتری از هتل تایتانیک دلوکس بلک قرار دارند.

هتل تایتانیک دلوکس بلک 600 اتاق دارد و امکاناتی نظیر سشوار، کمد لباس، پارک آبی، سرگرمی عصرانه، ساحل اختصاصی، استخر روباز و سرپوشیده، غواصی و قایقرانی، کوهپیمایی، دوچرخه سواری، موج سواری، ماهیگیری، زمین گلف، پینگ پونگ، زمین بازی، ماساژ و اسپا، سالن ورزشی، سونا، زمین تنیس، تلویزیون تخت و کانال‌های ماهواره‌ای، رستوران‌ها، اینترنت و پارکینگ رایگان، نگهداری چمدان، میز تور، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خشکشویی، اتاق جلسه و کنفرانس، کپی و پرینت، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه‌ها، کرایه خودرو، سالن زیبایی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، امکانات ویژه معلولان، کارکنان مسلط به زبان‌های خارجی را برای میهمانان خود تعبیه کرده است.

10) هتل ترندی لارا (Trendy Lara)

trendylara

هتل ترندی لارا یکی دیگر از هتل های 5 ستاره محبوب آنتالیا از نگاه گردشگران است که در منطقه لارا و ۳٫۶ کیلومتری مرکز خرید آنتالیوم لارا قرار دارد و از جمله امکانات آن می‌توان به ایتخر روباز، ساحل اختصاصی، سونا و ورزش‌های آبی اشاره کرد. رستوران های این هتل نیز غذاهای متنوع و لذیذی را با قیمت های متنوع به میهمانان هتل عرضه می کنند. کلیه اتاق‌های هتل ترندی لارا مجهز به تلویزیون صفحه تخت بوده و پنجره آن‌ها مشرف به منظره دریا یا جنگل است.

فرودگاه آنتالیا نزدیک‌ترین فاصله را به هتل ترندی لارا داشته و در فاصله ۱۲ کیلومتری از آن قرار دارد.

هتل ترندی لارا دارای 674 اتاق بوده و مهمترین امکانات این هتل عبارتند از: استخر روباز و سرپوشیده، باغ، پارک آبی، برنامه‌های سرگرمی عصرانه، امکانات لازم برای ورزش‌های آبی، ساحل اختصاصی، حمام ترک، بولینگ، دارت، کارائوکه، بیلیارد، سالن ورزشی، سونا، رستوران‌ها، اینترنت و پارکینگ رایگان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خشکشویی، نظافت روزانه اتاق، اتاق جلسه و کنفرانس، کپی و پرینت، فروشگاه‌ها، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، کرایه خودرو، سالن زیبایی، امکانات ویژه معلولان، کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی و آلمانی.


* برای اطلاع از بهترین قیمت های سفر به آنتالیا، روی لینک تور آنتالیا کلیک کنید.

* برای راهنمایی جهت انخاب هتل در آنتالیا روی لینک " انتخاب هتل در آنتالیا " کلیک کنید.