استانبول ترکیه یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای خرید کردن است. استانبول با داشتن مراکز خرید متنوع، فروشگاه های مدرن و سنتی و برندهای مطرح جهانی در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی و غیره، در کنار جاذبه های گردشگری بی نظیر خود، همواره انتخابی مناسب و مقرون به صرفه برای سفرهای خارجی هموطنان ما بوده است. به طوری که اگر هدف شما از سفر به خارج از کشور، خرید باشد، قطعا استانبول یکی از بهترین پیشنهادها خواهد بود. در این مقاله بهترین مراکز خرید استانبول را معرفی خواهیم کرد. پس همراه اَمُرداد باشید.


هنگام سفر با تور استانبول، شناختن مکان های مناسب این شهر برای خرید از برندهای معروف و مطرح، صنایع دستی و تولیدات ترک، خالی از لطف نیست. یکی از شناخته شده ترین مکان های خرید در استانبول، " بازار بزرگ استانبول " بوده که بسیاری این مکان را برای خرید در استانبول به شما معرفی خواهند کرد. اما خوب است بدانید که استانبول خیابان و مراکز خرید دیگری هم دارد که می توان در آسایش کامل و به دور از هیاهو از آنها خرید کرد.

1) منطقه نیشان تاشی استانبول (Nisantasi)

Nishan

این منطقه از استانبول، یکی از بهترین و مناسبترین مراکز خرید در این شهر است. نیشان تاشی، بسیاری از برندهای مشهور و طرح جهانی مانند Louis Vitton، Cartier، Prada، Tom Ford، Adidas را در خود جای داده و به نوعی به عنوان یکی از ثروتمندترین محلات استانبول شناخته می شود. در کنار فروشگاه های کوچک و بزرگ، رستوران ها و کافه های متعددی نیز وجود دارند که بعد از خرید می توانید از آنها استفاده کنید.

2) گالاتا استانبول

Galata

گالاتا در محله ی بی اوغلو استانبول واقع شده و یکی از مشهورترین مراکز خرید استانبول است. بی اوغلو جایی که است که بسیاری از گردشگران در استانبول، این منطقه را برای خرید خود انتخاب می کنند. یکی از بهترین خیابان‌های این منطقه، Serdar-ı Ekrem است که به راحتی می‌توانید آن را با مسیر سنگ‌فرش، نماهای نئوکلاسیک ساختمان‌ها و بوتیک‌هایش (که لباس‌هایی از طراحان داخلی، عتیقه‌جات و... می فروشند) تشخیص دهید و بشناسید. این منطقه نیز، علاوه بر فروشگاه های خود رستوران و کافه های متعددی دارد که اگر از خرید خسته شدید، می توانید با صرف یک استکان چای و قهوه اصیل و یا صرف غذا، خستگی خود را در کنید.

3) مرکز خرید کانیون استانبول

Canion

این مرکز خرید بهترین مکان برای کسانی است که قصد دارند خرید خود را فقط از یک مکان انجام دهند. در این مرکز خرید، هر آنچه را که نیاز داشته باشید، از قبیل سوغات، پوشاک، زیورآلات و جواهرات و صنایع دستی خواهید یافت.

4) زورلو سنتر (Zorlu Center)

Zorlu

زورلو سنتر از معروف ترین مراکز خرید در استانبول است و شاید بیشترین شهرت خود را مدیون حضور تنها فروشگاه رسمی برند اپل در این مرکز خرید است. این مرکز خرید، علاوه بر اپل، سایر برندهای مطرح دنیا در زمینه مد و پوشاک را نیز در خود جای داده و با داشتن کافه ها و رستوران های متعدد می تواند در کنار خرید، لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.