×

تور جنگل هلی دار یک روزه بهار 1403

تور جنگل هلی دار

بهار 1403

سفری یک روزه به جنگل های سرسبز هلی دار

شروع قیمت از : به زودی...
جاذبه های سفر :

تور جنگل هلی دار سفری است یک روزه برای جنگل پیمایی در جنگل های انبوه و زیبای سوادکوه، قدم زدن در بین درختان راش وافرا و توسکا که یکی از زیباترین جنگل های ایران به شمار می رود.

لوازم مورد نیاز

  • داروهای شخصی
  • کارت شناسایی
  • کفش پیاده روی
  • فلاسک چای
  • کوله یکروزه
  • زیر انداز
  • یک وعده غذای سبک قابل حمل در کوله
  • کلاه و عینک آفتابی

مدارک مورد نیاز

    1) کارت شناسایی

اطلاعات سفر

جنگل هلی دار:

جنگل هلی دار یکی از زیباترین و دیدنی ترین جنگل های استان مازندران است. جنگل هلی دار که در فاصله 220 کیلومتری شهر تهران قرار دارد با سرسبزی و زیبایی بی نظیر خود دل هر طبیعتگرد و هر کسی که عاشق طبیعت باشد را می رباید. جنگل هلی دار به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات، تا حدود زیادی بکر و دست نخورده باقی مانده و تنوع بی نظیری از درختان جنگلی مثل راش، افرا، توسکا، ملج و نوع کمیاب درخت سردار یا سرخدار را در خود جای داده است. جنگل هلی دار با داشتن درختچه های منحصر به فردی مانند سف، تل، تلکا، زرشک، الاش و لازه به همراه گیاهان میوه دار و گیاهان وحشی یکی از متفاوت ترین و زیباترین جنگل های ایران است. مسیر رسیدن به جنگل هلی دار در حدود 2 تا 4 ساعت طول خواهد کشید، اما به جرات می توان گفت مسیری که برای رسیدن به جنگل هلی دار طی خواهید کرد یکی از بی نظیر ترین مناظری خواهد بود که تا به حال تجربه کرده اید. مسیری سرسبز و زیبا، با چشمه ها و نهرهای کوچک و بزرگ، گیاهان گلدار وحشی، و حتی آبشارهای کوچک در کنار هوایی لطیف و خنک و سرشار از اکسیژن تازه که روح شما را جلا خواهند داد. جنگل هلی دار بسته به شرایط آب و هوایی هر از گاهی در مه فرو می رود، پس اگر به جنگل هلی دار سفر کردید و با مه مواجه شدید، از این فرصت بی نظیری که نصیبتان شده است، بهترین استفاده را ببرید. فاصله کوتاه جنگل هلی دار تا تهران باعث شده تا سفرهای بسیاری در قالب تور یک روزه برای بازدید از این جنگل و جاذبه های آن برگزار شود.

قوانین و مقررات تور

* همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده و ماسک در طول سفر الزامیست.

* برنامه‌های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی می باشد. 

* خواهشمندیم با دقت کامل برنامه سفر، خدمات تور را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر امردادتور اطلاعات لازم را دریافت کنید.

* چیدمان صندلی همسفران در وسیله نقلیه، بر اساس زمان ثبت‌نام و تعداد افراد هر گروه انجام می شود.

نظرات

ثبت نظر