×

تور ییلاق سی دشت و غار دربند رشی تابستان 1402

تور ییلاق سی دشت و غار دربند رشی
تابستان 1402
سفری یک روزه به ییلاقات زیبای سی دشت

شروع قیمت از : به زودی...
جاذبه های سفر :

تور ییلاق سی دشت و غار دربند رشی سفری است یک روزه برای پیاده روی در دامنه های درفک و دیدار دشت سی دشت، بازدید از غار دربند رشی که سفری خاطره انگیز را رقم خواهد زد.

لوازم مورد نیاز

  • دارو های شخصی
  • کرم ضد افتاب
  • کفش پیاده روی
  • کوله یکروزه
  • زیر انداز
  • کلاه و عینک آفتابی
  • لباس مناسب فصل

مدارک مورد نیاز

    1) کارت شناسایی

اطلاعات سفر

ییلاق سی دشت:

ییلاق سی دشت یکی از زیباترین، سرسبزترین و خوش آب و هواترین مناطق شهرستان رودبار در استان گیلان است که در 30 کیلومتری شهر رستم آباد قرار دارد. اگر به دنبال طبیعتی بکر و بی نظیر برای آرامش روح و استفاده از موهبت های طبیعت را دارید، ییلاق سی دشت یکی از گزینه های شما می تواند باشد. در مسیر رسیدن به ییلاق سی دشت چشم‌اندازها و مناظر بکر و فوق العاده ای را خواهید دید که سال ها در خاطرتان باقی خواهد ماند. فاصله کوتاه ییلاق سی دشت تا تهران باعث شده تا سفرهای بسیاری در قالب تور یک روزه برای بازدید از ییلاق سی دشت و جاذبه های آن برگزار شود. ییلاق زیبای سی دشت در مسیر کوه درفک قرار دارد که چشم انداز فوق‌العاده آن بدون شک یکی از بی نظیرترین صحنه هایی است که تا به حال به عمرتان دیده اید. توت‌فرنگی محصول اصلی کشاورزی ییلاق سی دشت محسوب می‌شود و مردم محلی سی دشت به کشت آن می پردازند. جالب است بدانید که هر سال در ماه خرداد جشنواره توت‌فرنگی در ییلاق سی دشت برگزار می شود و گردشگران زیادی برای شرکت در این جشنواره و خرید توت فرنگی محلی تازه به ییلاق سی دشت می‌آیند که به نوعی یکی از جاذبه های فرهنگی این منطقه نیز محسوب می شود. بهترین زمان سفر به ییلاق سی دشت، فصل بهار و تابستان است که مناظر دیدنی و شگفت انگیزی را پیش روی چشمان شما قرار خواهد داد. در فصل بهار در جنگل‌های انبوه سی دشت که قدم می‌زنید، مه لطیف و رویایی بهاری صورتتان را نوازش می‌کند و خنکای هوای مطبوع و دلچسب و لذتبخش آن آرامشی عمیق و تکرار نشدنی برایتان رقم خواهد زد. دشت‌های این منطقه در فصل بهار و فصل شکوفایی از گل‌های رنگارنگ پوشیده می‌شوند و ابرهای کوچک و بزرگ از بالای سرتان به آرامی عبور می کنند. چه می شود!

سفر به ییلاق سی دشت (تور سی دشت) سفری از نوع تور طبیعتگردی محسوب می شود. پس به همراه داشتن لوازم ضروری طبیعتگردی مثل کفش مناسب کوهنوردی (پیاده رویکلاه و عینک آفتابی، داروهای ضروری، لباس مناسب فصل، آب آشامیدنی، قاشق و چنگال مسافرتی، کوله سبک و کم حجم، و مواد غذایی مقوی را فراموش نکنید و حتما همراه خود داشته باشید خاطره سفر به ییلاق سی دشت تا سال ها در خاطرتان باقی بماند.

قوانین و مقررات تور

* همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده و ماسک در طول سفر الزامیست.

* برنامه‌های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی می باشد. 

* خواهشمندیم با دقت کامل برنامه سفر، خدمات تور را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر امردادتور اطلاعات لازم را دریافت کنید.

* چیدمان صندلی همسفران در وسیله نقلیه، بر اساس زمان ثبت‌نام و تعداد افراد هر گروه انجام می شود.

نظرات

ثبت نظر