جاذبه ها و دیدنی های آلانیا ترکیه

جاذبه ها و دیدنی های آلانیا ترکیه
1398/05/13 گردشگری

جاذبه ها و دیدنی های آلانیا ترکیه

آلانیا، شهری تاریخی، زیبا و سرشار از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری متعدد است که در سالهای اخیر مورد توجه گردشگران و مسافران ایرانی قرار گرفته است. آلانیا ترکیه، با توسعه زیرساخت های گردشگری مانند هتل ها و مراکز اقامتی متنوع، به روز کردن سیستم حمل و نقل و توسعه رستوران ها و مراکز تفریحی و گردشگری، به یکی از شهرهای محبوب برای گردشگران خارجی و خصوصا تور خارجی تبدیل شده است. فاصله کم آلانیا تا ایران و همچنین مقرون به صرفه بودن هزینه های آن، باعث شده تا تور آلانیا مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گیرد. با توجه به شروع فصل سفر به آلانیا، مهمترین جاذبه های گردشگری آلانیا را که می توانید در تور آلانیا از آنها بازدید کنید، معرفی خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.


1) پارک دلفین سیا لانیا آلانیا

alanya1

این پارک که در 100 کیلومتری شرق آلانیا قرار گرفته، یکی از مناسب ترین مکان ها برای علاقه مندان به آب، ورزش های آبی و همچنین بازدید از دلفین های بازیگوش است. این پارک می تواند لحظاتی شاد و مفرح را برای شما و کودکانتان رقم زند.

2) ساحل کلئوپاترا آلانیا

alanya2

این ساحل یکی از زیباترین و تمیزترین سواحل آلانیا بوده که در غرب این شبه جزیره واقع شده است. این ساحل از آلانیا طولی در حدود 2 کیلومتر داشته و یکی از محبوبترین سواحل آلانیا محسوب می شود که سالانه 2 میلیون گردشگر از آن بازدید می کنند.

3) قلعه آلانیا

alanya3

قلعه آلانیا یکی از قلعه های بازمانده از قرون وسطا است که امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری آلانیا تبدیل شده و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند.

4) جمعه بازار آلانیا

جمعه بازار آلانیا یکی از بهترین مراکز خرید آلانیا است. در این جمعه بازار می توانید تمامی صنایع دستی ترکیه را پیدا کنید. این بازار با تعداد زیاد مغازه‌ها و کافه‌ها به ۲ بخش جنوبی و شمالی توسط بلوار آتاتورک  تقسیم شده است.

5) برج قرمز آلانیا

alanya5

برج قرمز آلانیا یکی از برج های تاریخی این شهر است که امروزه به عنوان نماد شهر آلانیا نیز شناخته می شود. برج قرمز هشت ظلعی آجری از کارخانه کشتی سازی که به تاریخ ۱۲۲۱ بازمی‌گردد محافظت می‌کند.

6) پارک آبی آلانیا (آلانیا آکوا پارک)

alanya6

پارک آبی آلانیا (Alanya Aquapark) یکی از مشهورترین و محبوبترین جاذبه های گردشگری آلانیا است. این پارک آبی، با ابعادی بسیار بزرگ در نزدیکی مرکز شهر آلانیا قرار گرفته و با 15 سرسره آبی متنوع و سایر سازه های آبی هیجان انگیز، مقصدی مناسب برای اوقات فراغت شما در آلانیا محسوب می شود.

* با کلیک روی لینک تور آلانیا، بهترین و مناسب ترین قیمت هتل های آلانیا را بیابید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS