بلیط استانبول
1399/02/30 گردشگری

بلیط استانبول

استانبول ترکیه یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در بین ایرانیان است و هر ساله گردشگران و مسافران بسیاری از ایران به شهر زیبای استانبول سفر می کنند. تور استانبول همواره مورد توجه  بسیاری از هموطنان بوده و این شهر جزئی از مهمترین شهرهای گردشگری در جهان محسوب می شود. شلوغی و ترافیک فرودگاه های استانبول و همچنین زنده بودن شهر در طول شبانه روز، تعدد هتل ها، مراکز خرید با حضور برندهای معتبر و معروف جهان و البته جاذبه های گردشگری آنف به سادگی این گفته را اثبات می کند. اما یکی از نکات مهم قبل از سفر به استانبول، تهیه بلیط هواپیما یا بلیط استانبول است که به دلیل تعدد ایرلاین های موجود و ساعت های پروازی متعدد، مقوله خاص خود را دارد. در این وبلاگ به راهنمایی تهیه بلیط استانبول (پرواز استانبول) خواهیم پرداخت.

همواره می توانید با کلیک بر روی " تور استانبول " از شرایط و هزینه های سفر به این شهر زیبا مطلع شوید.


Istanbul

همانطور که پیش تر گفتیم، برای سفر به استانبول و تهیه بلیط استانبول، ساعت های پروازی متعدد و متنوع و همچنین وجود شرکت های هواپیمایی مختلف یا همان ایرلاین ها، دست شما را برای رزرو بهترین پرواز استانبول باز می گذارند و حق انتخاب متعددی خواهید داشت. اما بیایید تا با مهمترین شرکت های هواپیمایی یا ایرلاین هایی که پروازهای مستقیم و غیر مستقیم به مقصد استانبول دارند، آشنا شویم و تا بهترین بلیط استانبول را برای سفر خود انتخاب کنید.

بلیط پرواز استانبول را از چه ایرلاینی تهیه کنیم؟

شرکت های هواپیمایی داخلی ارائه دهنده بلیط و پرواز استانبول:

* ایران ایر: ایران ایر یا شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، یکی از قدیمی ترین و معروفترین ایرلاین های ایرانی است که پروازهای متعددی به مقصد استانبول دارد و بسیاری از مسافران برای رزرو بلیط استانبول از این شرکت استفاده می کنند.

* ماهان ایر: ماهان ایر نیز سالهاست که با ارائه تعداد بالای پروازهای استانبول، وظیفه جابه جایی مسافران به استانبول و بالعکس را به عهده دارد و خدمات مناسبی را نیز به مسافران ارائه می دهد.

* آتا: هواپیمایی آتا، در سالهای اخیر وارد بازار پروازهای استانبول شده و یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای تهیه بلیط استانبول است.

* معراج: هواپیمایی معراج نیز همانند آتا، در سالهای اخیر با ایجاد خط پروازی اقتصادی به استانبول، سعی کرده تا همانند دیگر ایرلاین های داخلی به ارائه بلیط استانبول بپردازد.

* کیش ایر: هواپیمایی کیش ایر نیز پروازهای بین المللی خود به استانبول و چندین شهر خارجی دیگر را چند سالی است که آغاز کرده است.

* زاگرس: هواپیمایی زاگرس به نسبت سایر ایرلاین های داخلی، تعداد پرواز کمتری به استانبول دارد. اما می توانید برای خرید یا رزرو بلیط پرواز استانبول از این ایرلاین نیز استفاده کنید.

* قشم ایر: شرکت هواپیمایی قشم نیز یکی دیگر از ایرلاین های داخلی است که برای سفر به استانبول می توانید روی آن حساب کنید.

شرکت های هواپیمایی خارجی ارائه دهنده بلیط و پرواز استانبول:

* ترکیش ایرلاین: ترکیش بزرگترین شکرکت هواپیمایی ترکیه است که حامل پرچم این کشور بوده و هواپیماهای متعدد و با کیفیت آن، پروازهای متعددی به نقاط مختلف جهان از جمله استانبول دارد.

* پگاسوس: شرکت هواپیمایی پگاسوس، یکی از ایرلاین های قدیمی و مقرون به صرفه ترکیه است که می توانید گزینه ای ارزان برای رزرو بلیط پرواز استانبول باشد.

* اطلس جت: شرکت هواپیمایی اطلس جت نیز یکی دیگر از شرکت های خارجی است که به استانبول هم پرواز دارد.

نکته: هر کدام از ایرلاین های ذکر شده، ساعت های پروازی متنوع و متعددی را برای سفر به استانبول ارائه می دهند. بنابراین از این نظر، نگران نباشید و با بررسی ساعت های پروازی هر کدام از این ایرلاین ها، ارزانترین و بهترین بلیط پرواز استانبول را برای تاریخ های مورد نظر خود رزرو کنید.

Istanbul

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه پروازهای موجود به استانبول و یا مشاوره برای تهیه بهترین و ارزانترین بلیت پرواز استانبول را دارید، با همکاران ما از طریق شماره تلفن های درج شده (44957051-021) تماس حاصل فرمایید. شرکت مسافرتی و خدمات گردشگری آرند گشت اَمُرداد مفتخر است تا بهترین مشاوره را در زمینه تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و همچنین تهیه و رزرو بلیط هواپیما به مسافران محترم و همراهان همیشگی خود ارائه نماید.


در پایان با نظرات ارزشمند خود در رابطه با این مطلب، ما را در ارائه مطالب بهتر و مفیدتر یاری نمایید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS